Please note this website is intended for Ukraine, in order to ensure compliance with local legal requirements we need to redirect you to the country you are located in.

Вер 18, 2023

Як дізнатися чи діє гарантія на бу IQOS з OLX?

Почнемо з головного:

Якщо твій девайс зламався і ти шукаєш, як замінити його на новий за гарантією переходь одразу в Діагностику несправностей.

Ти можеш замовити пристрій на заміну за гарантією онлайн з безкоштовною доставкою. Без дзвінків у службу підтримки чи особистих візитів у магазин.



Якщо ти читаєш цю статтю, значить у тебе є IQOS.

Ти купував пристрій на офіційному сайті або у фірмовому магазині IQOS Space? Супер, це означає, що твій Айкос вже зареєстрований в твоєму профілі. А ще на нього діє гарантія 12 місяців з моменту покупки.

Якщо ти купив IQOS в Rozetka, AЛЛО, Сільпо або в інших партнерських магазинах, у тебе напевно зберігся чек. Він знадобиться, щоб скористатися гарантією.

Що робити, якщо чек загубився або його і зовсім ніколи не було, тому що IQOS тобі подарували? Або ти користуєшся старим Айкосом друга? Або купив старий, бу Айкос, наприклад, на OLX?

Чи може бути гарантія у БУ Айкос з ОЛХ?

Так, звісно. Кожен IQOS має міжнародну гарантію на 12 місяців. Гарантія діє з моменту покупки (тієї самої, початкової покупки). Тому, якщо ти купив бу Айкос на ОЛХ або тобі дістався старий пристрій друга, на нього ще досі може діяти гарантія. Адже, можливо, 12 місяців з того моменту, як IQOS був придбаний попереднім власником, ще не пройшли.

Більш того, якщо якийсь із компонентів пристрою (тримач або зарядний пристрій) замінювали за гарантією, то відлік гарантії почався заново — від дати заміни. Так, зверни увагу, тримач і зарядний пристрій мають окремі гарантії, і термін їхньої дії може не збігатися (якщо одну з комплектуючих замінювали на нову за гарантією).

Чи можу я замінити несправний IQOS, якщо я купив його «з рук», бу, на OLX, prom або іншому сайті оголошень?

Так, скористатися гарантією може будь-який користувач IQOS, незалежно від того, де був куплений пристрій. Єдина умова — термін дії гарантії ще не закінчився. На Айкоси, куплені в іншій країні, теж поширюються стандартні умови гарантії. Перевірити термін гарантії на девайс можна, зареєструвавши його в особистому профілі (іконка людини в правому верхньому кутку на сайті), в розділі «Мої пристрої». Тут побачиш усі свої зареєстровані пристрої та інформацію про термін дії гарантії. Просто натисни «Перевірити гарантію» під девайсом. Якщо не бачиш тут свій IQOS, додай його. Це швидко.

Якщо гарантія ще діє, ти зможеш замовити заміну несправного пристрою на новий прямо тут, на сайті, після швидкої онлайн-діагностики несправностей. Також ти можеш замінити несправний пристрій на новий за гарантією через чат-бот у Viber, через службу підтримки за номером телефону 4767 з безкоштовною доставкою, у фірмових магазинах IQOS Space, або у партнерських магазинах АЛЛО. 

Більше про те, як працює гарантія на IQOS.

Як перевірити, чи дійсна ще гарантія на мій IQOS?

Тепер до найважливішого — як з'ясувати чи пройшов вже гарантійний термін, і скільки залишилося до закінчення дії гарантії. Найпростіший спосіб — перевірити дату покупки в чеці. Гарантія діє протягом 1 року від дня покупки.

Якщо чек не зберігся або просто відсутній (а він точно відсутній, якщо IQOS куплений на OLX), перевірити чи діє ще гарантія на Айкос можна прямо тут, на сайті. Для цього не потрібно реєструватися, просто введи серійний номер тримача або зарядного пристрою IQOS (14 символів, які знаходяться під ковпачком у тримача і під бічною панелькою — у зарядного пристрою) і свій номер телефону. Натисни «Надіслати» і одразу побачиш дату, до якої дійсна гарантія на тримач або зарядний пристрій. Зверни, будь ласка, увагу, що тримач і зарядний пристрій мають власні серійні номери та можуть мати різний термін дії гарантії. 

Перевірити термін дії гарантії також можна в особистому профілі — після реєстрації девайс з’явиться в розділі «Мої пристрої» — зайди у нього та натисни кнопку «Перевірити гарантію».

Як і навіщо реєструвати бу айкос?

Зареєструвати Айкос можна декількома способами: у профілі на сайті iqos.ua, через боти IQOS у Viber або Telegram, через службу підтримки за номером 4767, або через NFC чіп. Розказуємо покроково, як зареєструвати IQOS або lil

Якщо твій IQOS зареєстрований у твоєму акаунті, ти можеш скористатися усіма сервісами і програмами, які пов’язані з пристроєм. Якими, наприклад?

  • Міжнародна гарантія на 12 місяців. У разі поломки (якщо це гарантійний випадок) ми замінимо несправний пристрій на новий за гарантією.
  • Одна бонусна негарантійна заміна пристрою, якщо зламалося нагрівальне лезо. Такою заміною можна скористатися лише 1 раз протягом 12 місяців з моменту покупки. Якщо у тебе бу Айкос, можливо, попередній власник вже використав цю можливість. 
  • Перевірка терміну дії гарантії в особистому профілі. Одразу після реєстрації, девайс з’явиться в твоєму профілі, в розділі «Мої пристрої». Натиснувши на кнопку «Перевірити гарантію» зможеш дізнатися чи дійсна гарантія на твій Айкос.
  • IQOS Апгрейд — програма для користувачів IQOS та lil, що дозволяє апгрейднути систему нагрівання тютюну (з моменту покупки якої минуло більше 3 місяців) до новішого девайса/моделі на умовах розширеної гарантії.
  • Екстра гарантія (платний сервіс) — додатковий рік гарантії для пристроїв IQOS та lil, який починає діяти одразу після того, як закінчиться звичайна гарантія.

Як скористатися гарантією після реєстрації?

Якщо пристрій зареєстрований у тебе в профілі, та гарантія на нього все ще діє, для заміни тобі не не знадобляться чеки та гарантійні талони. Лише сам несправний пристрій. Замінити несправний пристрій на новий за гарантією можна після проходження діагностики несправностей: прямо тут, на сайті, через Viber-бот, або через службу підтримки за номером 4767 з безкоштовною кур’єрською експрес-доставкою або доставкою Новою Поштою. 

Скористатися гарантією також можна в брендових магазинах IQOS Space або магазинах АЛЛО, в яких надають офіційне сервісне обслуговування для IQOS. Просто принось свій несправний Айкос, ми проведемо швидку діагностику девайсу, та замінимо його на новий за гарантією (якщо вона ще дійсна).

Як отримати гарантію на IQOS, якщо мені його подарували?

Так само. Якщо IQOS тобі подарували (і у тебе немає чека, що підтверджує покупку), зареєструйся на iqos.ua і зареєструй в особистому кабінеті свій девайс. Після реєстрації він автоматично з’явиться в розділі «Мої пристрої», зможеш перевірити термін дії гарантії на твій Айкос і, за потреби, скористатися для нього гарантією після проходження онлайн-діагностики. 

Чи діє гарантія на IQOS з інших магазинів? Алло, Розетка, Prom.ua.

Ми надаємо гарантію і гарантійне обслуговування на будь-який IQOS, незалежно від того, де він був куплений. Головне — завести акаунт на сайті і зареєструвати серійний номер пристрою. Якщо гарантія на девайс ще діє, ми безкоштовно замінимо його на новий за умовами гарантії у випадку поломки. Якщо гарантія вже закінчилися, запропонуємо інші пропозиції.

Інформація про продукцію на цій сторінці надається за допомогою засобів дистанційного зв'язку згідно з ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».

Для отримання доступу до інформації, що містить цей веб-сайт, Вам повинно виповнитись 18 або більше.

Натискаючи «Підтвердити» ви також надаєте згоду на отримання інформації про продукцію, що представлена на сайті, за допомогою засобів дистанційного зв'язку згідно з ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».

Ми про все подбаємо.

Цей веб-сайт містить інформацію про продукти без тютюнового диму, призначені для повнолітніх, які так чи інакше продовжили б курити або вживати інші нікотиновмісні продукти в Україні. Бездимні продукти PMI не є альтернативою відмови від куріння та не розроблені як такі, що сприяють його припиненню.