Гарантія на IQOS

1 рік з моменту покупки
Замість ремонту – заміна на новий IQOS за гарантією
Одна бонусна негарантійна заміна
Гарантійна заміна у магазині або з доставкою
Діагностика у Viber боті 24/7

Як працює гарантія IQOS?

Гарантія на будь-який пристрій IQOS діє 12 місяців з моменту покупки. В офіційних сервісних центрах ніколи не ремонтують несправні пристрої IQOS. Якщо швидка діагностика пристрою не дозволяє повернути його до роботи, ми просто замінимо девайс на новий за гарантією.

Гарантійна заміна — протягом 12 місяців

Якщо проблеми з IQOS можна віднести до гарантійних випадків, то ми замінимо несправний елемент (тримач або зарядний пристрій) на новий.

Гарантія на цей елемент буде оновлена та діятиме 12 місяців з моменту заміни. Так, тримач та зарядний пристрій IQOS мають окремі гарантії.

Кількість гарантійних замін – необмежена протягом дії гарантії (12 місяців). Через сервіс доставки діє обмеження – 1 заміна протягом місяця.

Раптом в наявності немає елементу відповідного кольору, ми запропонуємо тобі обрати будь-який колір з тих, що є в наявності.

Негарантійна заміна — 1 бонусна

Ми готові зробити одну бонусну заміну пристрою на новий навіть у негарантійних випадках. Таку заміну можна зробити лише один раз протягом 12 місяців з дати покупки!

До таких випадків не відносяться подряпини, вм'ятини та інші пошкодження, що не впливають на роботу пристрою. Тож бережи свій IQOS!

Як перевірити чи ще діє гарантія на IQOS?

Введи номер тримача (14 символів під ковпачком) та номер телефону –
ми зателефонуємо і все розповімо.

*Натискаючи кнопку «Відправити» ти підтверджуєш, що надаєш свою згоду на обробку персональних даних на умовах, викладених у Положенні про конфіденційність та захист персональних даних.

Де і як зробити заміну IQOS?

Безкоштовна експрес-доставка за 3 години

Можна замовити експрес заміну девайсу через кол-центр (за номером 4767), або у Viber-боті IQOS.

Працює у Києві, Львові, Харкові, Одесі, Дніпрі, Запоріжжі, Вінниці, Полтаві, Івано-Франківську, Хмельницькому, Маріуполі, Кривому Розі, Краматорську, Кременчузі, Луцьку, Рівному, Сумах, Тернополі, Ужгороді, Херсоні, Черкасах, Чернігові, Миколаєві, Житомирі, Чернівцях та Білій Церкві.

Кур'єр експрес-доставки має право запросити оригінали документів, що підтверджують повноліття. При отриманні нового комплектуючого необхідно віддати пошкоджену одиницю аналогічного типу.

Сервісні центри IQOS

Фірмові магазини IQOS Space та деякі магазини наших партнерів (наприклад, мережі АЛЛО) працюють як сервісні центри.

Знайти найближчу сервісну точку можна на інтерактивній мапі. Просто обери фільтр «Сервіси та заміни».

Безкоштовна доставка Новою Поштою

Якщо у твоєму місті немає IQOS Space та не діє експрес-доставка, то ми відправимо заміну Новою Поштою. Зателефонуй в наш колл-центр (4767).

Служба підтримки оформить заявку на заміну з доставкою через Нову Пошту та розповість як вислати пошкоджений пристрій нам.

Онлайн-діагностика

Щось не так з IQOS? Швидка онлайн-діагностика твого пристрою прямо на сайті дозволить самостійно вирішити проблему.

Які документи потрібні, щоб замінити IQOS по гарантії?

Які документи потрібні, щоб замінити IQOS по гарантії?

Щоб замінити несправний IQOS на новий за гарантією, не потрібно мати гарантійний талон.

Якщо ти купив пристрій в IQOS Space, на iqos.ua або через чат-бот IQOS у Viber, то потрібен лише номер телефону та сам несправний пристрій.

Якщо ти купив IQOS в Rozetka, Алло, Сільпо чи інших магазинах, для заміни тобі знадобиться чек покупки. Якщо чек загубився, no panic. Зателефонуйте у службу підтримки, подивимось, що можна зробити.

До речі, якщо після покупки IQOS ти отримав повідомлення у Viber зі штрих-кодом (це і є номер гарантії), можеш скористатись ним замість чека. Просто дай відсканувати штрих-код експерту в магазині IQOS. Так буде швидше.

IQOS 3 DUO holder

Що робити, якщо закінчилась гарантія на IQOS?


Якщо закінчився термін дії гарантії, а з пристроєм щось трапилось, звернись у службу підтримки (за номером 4767) або у будь-який IQOS Space. Спробуємо допомогти!

Міжнародна гарантія IQOS

Гарантія IQOS діє в усіх країнах, де бренд офіційно представлений (таких зараз більше 50). Як нею скористатися?

1. Необхідно мати профіль на сайті iqos.ua та зареєстрований пристрій. Якщо маєш питання, як зареєструвати IQOS, дивись інструкцію.

2. Подзвонити за безкоштовним міжнародним номером +80025592559.

3. Якщо твій оператор встановив обмеження на безкоштовні міжнародні номери, то спробуй цей номер: +41215478888 (тут оплата буде здійснюватися за тарифами твого оператора).

4. Оператор служби підтримки розкаже про наступні кроки та про магазини, в яких можно буде отримати новий пристрій за гарантією.

У деяких країнах номери відрізняються від загального міжнародного. Ось їх перелік з необхідними номерами (оператори):

Ізраїль:
014800 25592559
Росія:
810800 2559 2559
Південна Корея:
001 800 2559 2559
002 800 2559 2559 (Dacom)
004 800 2559 2559 (Korea Telecom)
Колумбія:
009 800 2559 2559
Канада:
011 800 2559 2559
Японія:
001 010 800 2559 2559 (KDD)
0033 010 800 2559 2559 (NTT)
0041 010 800 2559 2559 (JT)
0061 010 800 2559 2559 (IDC)

Залишились питання?

Зв'яжись з нами! Як тобі зручніше?

Не виключає усіх ризиків. Аерозоль містить нікотин, що викликає залежність. Тільки для використання повнолітніми особами.

Ви старше 18 років і курите або використовуєте інші продукти з нікотином?
Вкажіть місяць і рік народження.

ПІДТВЕРДИТИ

Для отримання доступу до інформації, що містить цей веб-сайт, Вам має виповнитися 18 або більше

Ми про все подбаємо.

Цей веб-сайт містить інформацію про продукти без тютюнового диму, призначені для повнолітніх, які так чи інакше продовжили б курити або вживати інші нікотиновмісні продукти в Україні. Бездимні продукти PMI не є альтернативою відмови від куріння та не розроблені як такі, що сприяють його припиненню.