IQOS Warranty
Хочеш замінити несправний IQOS по гарантії?
Проведи онлайн-діагностику несправностей, щоб перевірити, чи діє гарантія, та замінити девайс на новий.
Почати перевірку гарантіїЯк працює гарантія IQOS?
Гарантія на будь-який пристрій IQOS діє 12 місяців з моменту покупки. В офіційних сервісних центрах ніколи не ремонтують несправні пристрої IQOS. Якщо швидка діагностика пристрою не дозволяє повернути його до роботи, ми просто замінимо девайс на новий за гарантією.
Гарантійна заміна — протягом 12 місяців
Якщо проблеми з IQOS можна віднести до гарантійних випадків, то ми замінимо несправний елемент (тримач або зарядний пристрій) на новий.
Гарантія на цей елемент буде оновлена та діятиме 12 місяців з моменту заміни. Так, тримач та зарядний пристрій IQOS мають окремі гарантії.
Кількість гарантійних замін – необмежена протягом дії гарантії (12 місяців). Через сервіс доставки діє обмеження – 1 заміна протягом місяця.
Раптом в наявності немає елементу відповідного кольору, ми запропонуємо тобі обрати будь-який колір з тих, що є в наявності.
Негарантійна заміна — 1 бонусна
Ми готові замінити твій IQOS на новий, якщо ти раптом зламаєш нагрівальне лезо. Таку заміну можна зробити лише один раз протягом 12 місяців з дати покупки!
Подряпав, втопив чи пошкодив свій IQOS? Це не гарантійний випадок і не стане приводом зробити бонусну заміну. Тож бережи свій IQOS!


Як перевірити чи ще діє гарантія на IQOS?
Введи номер тримача (14 символів під ковпачком) та номер телефону – ми зателефонуємо і все розповімо.

Де і як зробити заміну IQOS?
Сервісні центри IQOS
Фірмові магазини IQOS Space та деякі магазини наших партнерів (наприклад, мережі АЛЛО) працюють як сервісні центри.
Магазини IQOS Space відновили роботу у Львові, Луцьку, Хмельницькому, Чернівцях, Ужгороді, Тернополі, Рівному, Івано-Франківську та Одесі. Перевірити адреси магазинів та актуальний графік роботи.
Безкоштовна доставка Новою Поштою
Щоб замінити несправний IQOS на новий за гарантією, звернись, будь ласка, до служби підтримки IQOS за номером 4767.
Ми допоможемо зробити швидку діагностику девайсу. А якщо поломка гарантійна — одразу оформимо заміну з доставкою. При цьому, несправний пристрій також необхідно буде повернути, також Новою Поштою. Служба підтримки IQOS допоможе та розкаже, як це зробити.

Які документи потрібні, щоб замінити IQOS по гарантії?
Щоб замінити несправний IQOS на новий за гарантією, не потрібно мати гарантійний талон.
Якщо ти купив пристрій в IQOS Space, на iqos.ua або через чат-бот IQOS у Viber, то потрібен лише номер телефону та сам несправний пристрій.
Якщо ти купив IQOS в Rozetka, Алло, Сільпо чи інших магазинах, для заміни тобі знадобиться чек покупки. Якщо чек загубився, no panic. Також спробуємо допомогти.

Що робити, якщо закінчилась гарантія на IQOS?
Якщо закінчився термін дії гарантії, а з пристроєм щось трапилось, звернись у службу підтримки (за номером 4767) або у будь-який IQOS Space. Спробуємо допомогти!
Міжнародна гарантія IQOS
Гарантія IQOS діє в усіх країнах, де бренд офіційно представлений (таких зараз 71). Зараз працюємо за спрощеною схемою. Вам не потрібно буде надавати документи, що підтверджують факт покупки або дію гарантії. Необхідно просто мати при собі несправний пристрій. Як скористатись гарантійною підтримкою?
1.Звернись за безкоштовним міжнародним номером +80025592559.
2. Якщо твій оператор встановив обмеження на безкоштовні міжнародні номери, то спробуй цей номер: +41215478888 (тут оплата буде здійснюватися за тарифами твого оператора).
3. Агент служби підтримки розкаже, до якого найближчого магазину, можна звернутися по гарантійне обслуговування. Або можеш одразу завітати до найближчого брендового магазину IQOS.
Перелік країн, де можна звернутися по сервіс несправного IQOS.
Перелік країн, де можна звернутися по сервіс несправного IQOS VEEV.
Перелік країн, де можна звернутися по сервіс несправного lil SOLID.
У деяких країнах номери відрізняються від загального міжнародного. Ось їх перелік з необхідними номерами (оператори):
Ізраїль:
|
014800 25592559
|
Південна Корея:
|
001 800 2559 2559
|
|
002 800 2559 2559 (Dacom)
|
|
004 800 2559 2559 (Korea Telecom)
|
Колумбія:
|
009 800 2559 2559
|
Канада:
|
011 800 2559 2559
|
Японія:
|
001 010 800 2559 2559 (KDD)
|
|
0033 010 800 2559 2559 (NTT)
|
|
0041 010 800 2559 2559 (JT)
|
|
0061 010 800 2559 2559 (IDC)
|

Залишились питання?
Зв'яжись з нами! Як тобі зручніше?