Зареєструвавшись, ви отримаєте повний доступ до сайту і можливість розміщувати замовлення.
Є кілька способів зареєструвати свій IQOS:
Не спрацювало? Зверніться за допомогою до Служби підтримки: 4767 або 0 800 507 807
Час роботи: щодня з 09:00 до 21:00
або в найближчий магазин IQOS Space.
- На сайті iqos.ua у розділі "Мій профіль" і "Мої пристрої". Клікаємо на "Зареєструвати пристрій" і вводимо 14-ти значний код IQOS, який знаходиться на коробці біля QR-коду. Якщо коробка не збереглася або ви вже міняли якийсь з компонентів по гарантії, потрібно ввести два окремих серійних номера: тримача (під ковпачком) і зарядного пристрою (на бічній панелі або під знімною панеллю у IQOS 3 DUO).
- Через NFC чіп або QR-код всередині коробки. Якщо у вас новий IQOS 3 DUO, його можна зареєструвати через вбудований NFC чіп або QR код. Прикладіть смартфон до бічної панелі айкоса. На екрані відкриється кабінет на сайті. Якщо ви не зареєстровані — зареєструйтеся (це 30 секунд). Серійний номер пристрою вводити не потрібно — він підтягнеться в профіль автоматично.
- Через IQOS-бот в Viber за посиланням. Після ідентифікації в меню потрібно вибрати розділ "Діагностика та гарантія". Натисніть кнопку "Додати пристрій" і введіть окремо номери тримача і зарядного пристрою. Бот буде підказувати, що робити, так що, буде нескладно.
Не спрацювало? Зверніться за допомогою до Служби підтримки: 4767 або 0 800 507 807
Час роботи: щодня з 09:00 до 21:00
або в найближчий магазин IQOS Space.
Для видалення свого профілю зверніться до кол-центру IQOS:
4767 або 0800 507 807
support@iqos.com.ua
Час роботи: 9:00 - 21:00
4767 або 0800 507 807
support@iqos.com.ua
Час роботи: 9:00 - 21:00
У профілі приберіть відмітку "Я хочу отримувати інформацію та спеціальні пропозиції від IQOS" та збережіть зміни.
Кол-центр IQOS: 4767 або 0 800 507 807
Час роботи: 9:00 - 21:00, без вихідних
Viber: Чат-бот IQOS
Telegram: @iqosua_bot
Facebook: IQOS Ukraine
Час роботи: 9:00 - 21:00, без вихідних
Viber: Чат-бот IQOS
Telegram: @iqosua_bot
Facebook: IQOS Ukraine