Please note this website is intended for Ukraine, in order to ensure compliance with local legal requirements we need to redirect you to the country you are located in.

Вер 27, 2023

IQOS блимає червоним: що робити? Практичні поради.

Почнемо з головного:

Якщо твій девайс зламався і ти шукаєш, як замінити його на новий за гарантією переходь одразу в Діагностику несправностей.

Ти можеш замовити пристрій на заміну за гарантією онлайн з безкоштовною доставкою. Без дзвінків у службу підтримки чи особистих візитів у магазин.



IQOS, як і будь-яка техніка чи електроніка, може вийти з ладу. З різних причин: неправильна експлуатація, зношена батарея, заводська несправність, збій програмного забезпечення пристрою. Коли якийсь з індикаторів в IQOS горить чи блимає червоним — це завжди означає, що є проблема. Яка саме? Давай розбиратися.

IQOS блимає червоним і не заряджається: причини

Знайомо? Так, іноді користувачі IQOS звертаються до підтримки з такою неполадкою. Вона може бути пов'язана з:

  • Поломкою леза в результаті неправильного використання;
  • Сильним забрудненням зарядного порта — пристрій не заряджатиметься, або заряджатиметься значно повільніше;
  • Збоєм в електроніці або програмному забезпеченні. Зазвичай це легко виправити перезавантаженням Айкос та оновленням прошивки до останньої версії;
  • Поломкою зарядного кабеля чи адаптера — вийшли з ладу зарядні аксесуари.

Світиться або блимає червоним IQOS DUO/ORIGINALS DUO

На корпусі зарядного пристрою Айкос Оріджиналз Дуо та Дуо є продовгуватий індикатор, що показує рівень заряду зарядного пристрою, і два маленьких індикатора, які повідомляють про заряд тримача — їх два, оскільки ці моделі дозволяють використовувати 2 стіки поспіль без підзарядки. Більше про те, що означають всі сигнали індикаторів різних моделей IQOS.



Круглий індикатор на зарядному пристрої IQOS світиться червоним

Причина: зарядний пристрій Айкос “не бачить” тримач. Це може бути викликано або поломкою нагрівального леза, або тим, що зарядні контакти тримача і зарядного пристрою не прилягають достатньо щільно.

Як виправити:

  1. Перевір лезо. Можливо воно пошкоджено. Зніми ковпачок і зазирни всередину тримача. Якщо лезо пошкоджене, ти одразу це помітиш. На жаль, поломка леза не підлягає ремонту і не покривається гарантією. Але у будь-якого IQOS є одна бонусна негарантійна заміна на випадок поломки нагрівального леза протягом 12 місяців з дати покупки. Щоб дізнатись, чи залишилася у тебе бонусна негарантійна заміна та чи можеш ти нею скористатися, пройди онлайн-діагностику, або звернись до служби підтримки чи у IQOS Space.
  2. Почисти зарядні контакти тримача. Дістань тримач із зарядного пристрою. Протри контакти на нижній частині тримача паличкою для чистки чи м’якою тканиною. Потім зніми бокову панель з зарядного пристрою і через квадратне віконечко паличкою протри контакти в середині зарядного пристрою. 

Круглі індикатори на зарядному пристрої Айкос блимають червоним

Причина: поломка нагрівального леза, збій у програмному забезпеченні або у роботі електроніки.

Як виправити:

  1. Перевір лезо. Зніми ковпачок і зазирни всередину тримача. Якщо лезо пошкоджене, це одразу буде помітно. На жаль, зламане лезо відремонтувати не вийде і гарантією воно теж не покривається. Але у будь-якого IQOS є одна бонусна негарантійна заміна на випадок поломки нагрівального леза. Скористатися нею можна поки діє гарантія (12 місяців з дати покупки). 
  2. Перезавантаж девайс. Якщо з лезом все ОК, спробуй перезавантажити Айкос. Поклади тримач у зарядний пристрій, якщо він не тамі. Затисни кнопку на зарядному пристрої на 10 секунд так, щоб всі індикатори заблимали двічі та погасли.
червоний індикатор iqos duo

Нижня поділка довгого індикатора зарядного пристрою IQOS горить або блимає червоним

Причина: якщо крайній індикатор зарядного пристрою горить червоним, це може бути викликано кількома причинами:

  • Айкос просто розрядився; 
  • ти заряджаєш Айкос неоригінальними або несправними зарядними аксесуарами;
  • стався збій електроніки або програмного забезпечення.

Як виправити:

  1. Заряди пристрій. Переконайся, що використовуєш для зарядки девайсу оригінальні кабель та адаптер, що йдуть у комплекті. Не допомогло? Спробуй зарядити пристрій за допомогою будь-яких інших кабеля та адаптера. Якщо виявилось, що оригінальні кабель та адаптер несправні, звернися на гарячу лінію 4767 чи до IQOS Space для їх заміни.
  2. Перезавантаж девайс. Якщо індикатори продовжують блимати червоним, перезавантаж девайс, затиснувши кнопку на 10 секунд. Індикатори заблимають та згаснуть. 
червоний індикатор iqos

Індикатори на тримачі горять червоним

Індикатори на тримачі світяться червоним, а якщо вставити тримач у зарядний пристрій, то круглі індикатори на зарядному пристрої також загоряться червоним?

Причина: найчастіше цей симптом свідчить про поломку нагрівального леща або збій електроніки.

Як виправити:

  • Перевір лезо. В першу чергу, зніми ковпачок та зазирни у тримач. Якщо лезо зламалося, перевір, чи є у тебе бонусна негарантійна заміна та чи можеш ти нею скористатися. Щоб дізнатись це, пройди онлайн-діагностику, або звернись до служби підтримки чи у IQOS Space.
  • Перезавантаж девайс. Якщо лезо ціле, перезавантаж пристрій з тримачем всередині. Затисни кнопку зарядного пристрою на 10 секунд, зачекай поки індикатори блимнуть двічі та згаснуть. 
червоний індикатор тримач iqos  duo

Блимає червоним нижня поділка індикатора IQOS ORIGINALS ONE

IQOS ORIGINALS ONE має один індикатор з чотирма поділками. Іноді ти можеш помітити, що нижня поділка індикатора блимає червоним чи помаранчевим.

Причина: блимання індикатора Айкос Оріджиналз Ван червоним може бути викликано різними причинами. Можливо, у нього зламане лезо, стався збій електроніки чи ПЗ, або девайс просто розрядився.

Як виправити:

  • Перевір лезо. Зніми ковпачок і зазирни всередину. Якщо лезо пошкоджене, перевір, чи є у тебе бонусна негарантійна заміна на цей випадок. Вона діє протягом 12 місяців з дати покупки. Щоб дізнатись, чи залишилася у тебе бонусна негарантійна заміна та чи можеш ти нею скористатися, пройди онлайн-діагностику, або звернись до служби підтримки чи у IQOS Space.
  • Перезавантаж девайс. Спробуй перезавантажити IQOS: для цього затисни кнопку на 10 секунд. Спочатку девайс завібрує, а індикатор заблимає. На 4-тій секунді IQOS завібрує ще раз, та індикатор перестане світитися. Зачекай, поки пристрій завібрує втретє, а індикатор засвітиться та погасне.
  • Постав на зарядку. Якщо індикатор IQOS ONE блимає помаранчевим (а не червоним), це свідчить про те, що Айкос розряджений. Заряди девайс від розетки, використовуючи оригінальні кабель та адаптер, що йдуть у комплекті. Повна зарядка триватиме 1,5 години.
червоний індикатор IQOS VEEV

Блимає червоним нижня поділка індикатора IQOS VEEV

IQOS VEEV має видовжений індикатор у вигляді смужки з 4 поділками. Ці поділки можуть змінювати кольори, світитися рівно або блимати. За допомогою індикатору Вів показує рівень заряду, сигналізує про різні статуси (под вставлено правильно, триває зарядка, пристрій у процесі підключення до додатку через Bluetooth, тощо) або повідомляє про помилки у роботі. Тут детальніше про те, що означають різні сигнали індикаторів: що означають індикатори IQOS VEEV.

Причини: індикатор IQOS VEEV блимає червоним, якщо сталася помилка в програмному забезпеченні, або якщо на контакти між подом і пристроєм потрапила рідина з поду.

Як виправити: 

  • Перезавантаж IQOS VEEV. Якщо проблема у електроніці або ПЗ, ймовірно, допоможе просте перезавантаження девайсу. Для цього затисни кнопку на Айкос Вів на 10 секунд, поки пристрій не завібрує, а потім всі поділки індикатора заблимають білим. 
  • Почисти контакти. Дістань под. Протри насухо контакти пода та девайс всередині за допомогою паличок для чистки або сухої серветки. Якщо под пошкоджений і протікає, краще вставити новий. Якщо цілий — можна використовувати його далі.
Перезавантаж IQOS VEEV

Як оновити прошивку Айкос у додатку IQOS App?

Як і у багатьох електронних гаджетах, в Айкос є прошивка. На смартфонах, наприклад, системні оновлення приходять автоматично від виробника. Щоб встановити їх, зазвичай достатньо під’єднатися до Wi-Fi. IQOS не приєднується самостійно до вай-фай, але вміє підключатися до брендового додатку IQOS App через блютуз або кабель. Тому для оновлення прошивки знадобляться смартфон із блютуз або ноутбук та кабель для зарядки Айкос.

Після оновлення прошивки IQOS починає працювати швидше, а дрібні помилки автоматично виправляються. 

Щоб самостійно оновити прошивку до останньої версії:

  1. Встанови одну з версій додатку IQOS App:
  1. Переконайся, що Айкос заряджений щонайменше на 25%. Якщо ні — підзаряди його, інакше заряду не вистачить для оновлення. 
  2. Переконайся, що тримач знаходиться всередині зарядного пристрою.

Щоб оновити програмне забезпечення Айкос, потрібно авторизуватися в додатку за номером телефону, який ти використовував при реєстрації на iqos.ua. Далі слідуй нашій покроковій інструкції як самостійно оновити прошивку IQOS через додаток IQOS App.

Ми рекомендуємо скористатися версією для комп’ютера. З нею оновлення прошивки проходить максимально швидко та зручно. Якщо для твого девайсу буде доступне оновлення, додаток одразу про це повідомить спеціальним сповіщенням на головному екрані застосунку. Зазвичай оновлення прошивки виходить кожні півроку, тому рекомендуємо раз на 6 місяців перевіряти, чи не з’явилась новіша прошивка для твого Айкос у IQOS App.

Окрім цього, оновити прошивку Айкос можна в фірмових магазинах IQOS Space. Адресу найближчого магазину знаходь на інтерактивній мапі.

Що НЕ потрібно робити, якщо Айкос блимає чи світиться червоним

  1. НЕ розбирай пристрій.
    По правді кажучи, у тебе навряд чи це вийде, але, якщо будеш дуже наполегливим, ризикуєш зламати IQOS. Якщо хтось запропонує тобі розібрати і полагодити IQOS, подумай двічі. Офіційного ремонту IQOS не існує, в брендових магазинах пошкоджений пристрій замінюють на новий за гарантією. Порушена цілісність девайса в результаті самостійних спроб ремонту анулює гарантію. Відносячи IQOS в неофіційний ремонт, ти ніколи не можеш бути впевненим у запчастинах, які там поставлять — чи сертифіковані вони на відсутність небезпечних речовин в електроніці і чи не заподіють вони шкоди твоєму здоров'ю.
  2. НЕ клади Айкос у холодильник.
    Якщо думаєш, що IQOS перегрівся і його потрібно охолодити таким способом, то ні, не потрібно. По-перше, так ти зіпсуєш акумулятор. По-друге, на електронних частинах IQOS з'явиться конденсат, який може замкнути контакти всередині і доб'є пристрій остаточно. По-третє, вологий метал почне іржавіти, а це точно ні до чого доброго не призведе.

Куди звертатися за сервісною підтримкою IQOS?

Підсумуємо: якщо індикатор IQOS горить або блимає червоним, лезо не зламане, а перезавантаження не допомогло — спробуй оновити прошивку через додаток IQOS App. Якщо і це не допомогло, ймовірно, пристрій несправний. За допомогою та заміною можна звернутися до служби підтримки IQOS. Гарантія діє 1 рік з моменту покупки. Тож, якщо пристрій вийшов з ладу, ми просто замінимо його на новий за гарантією. Більше про те, як працює гарантія на IQOS.

Куди звертатися, щоб отримати сервісну підтримку чи гарантійне обслуговування несправного Айкос?

  • Онлайн-діагностика. Ти можеш самостійно провести онлайн-діагностику девайса та замовити заміну по гарантії з безкоштовною доставкою.
  • Чат-бот IQOS уViber або Telegram. У боті зможеш самостійно провести діагностику та оформити гарантійну заміну пристрою з безкоштовною доставкою.
  • IQOS Space. Отримати сервісне обслуговування можна у будь-якому з наших фірмових магазинів. Знайти адресу найближчого можна на інтерактивній мапі.
  • Гаряча лінія 4767. Ми проведемо діагностику девайса прямо під час розмови, перевіримо термін гарантії та за необхідності заплануємо заміну девайса з доставкою.

Інформація про продукцію на цій сторінці надається за допомогою засобів дистанційного зв'язку згідно з ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».

Для отримання доступу до інформації, що містить цей веб-сайт, Вам повинно виповнитись 18 або більше.

Натискаючи «Підтвердити» ви також надаєте згоду на отримання інформації про продукцію, що представлена на сайті, за допомогою засобів дистанційного зв'язку згідно з ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».

Ми про все подбаємо.

Цей веб-сайт містить інформацію про продукти без тютюнового диму, призначені для повнолітніх, які так чи інакше продовжили б курити або вживати інші нікотиновмісні продукти в Україні. Бездимні продукти PMI не є альтернативою відмови від куріння та не розроблені як такі, що сприяють його припиненню.