IQOS блимає червоним: що робити? Практичні поради з відео.

IQOS, як і будь-яка техніка чи електроніка, може вийти з ладу. Причини бувають різні: неправильна експлуатація, зношена батарея, заводська несправність, збій програмного забезпечення пристрою. Коли якийсь з індикаторів в IQOS горить чи блимає червоним — це завжди означає, що є проблема. Яка саме? Давайте розбиратися. У різних моделях IQOS червоний сигнал індикатора сигналізує про різні неполадки. Розберемо що означає червоний сигнал індикатора у IQOS DUO, IQOS 2.4 Plus, IQOS VEEV та навіть у двох моделей, що вже зняті з виробництва (IQOS 3, IQOS Multi), але дехто ще користується ними. Якщо надаєте перевагу відео, дивіться відео інструкцію Що робити, якщо IQOS блимає червоним та підписуйтесь на Youtube канал IQOS Україна.

Блимає червоним IQOS 3 DUO або IQOS 3

На корпусі нового айкос ДУО зверху є продовгуватий індикатор, який показує заряд зарядного пристрою, і 2 маленьких індикатора, які відповідають за заряд тримача. Нагадаємо, в IQOS 3 DUO їх два, а не один, як у IQOS 3, тому що можна використовувати 2 стіки без підзарядки. В нашій статті детально розповідаємо, що означають всі сигнали індикаторів IQOS DUO.

індикатори iqos 3 duo

Якщо продовгуватий індикатор горить червоним - спробуйте перезавантажити пристрій. Для цього затисніть кнопку зарядного пристрою на 10 секунд так, щоб всі індикатори замиготіли двічі і погасли. Якщо це не допомогло - зарядний пристрій, швидше за все, несправний, вам потрібно звернутися в будь-який фірмовий магазин IQOS, щоб зробити заміну на новий по гарантії.

червоний індикатор iqos 3 duo

Якщо один з маленьких індикаторів блимає червоним - можливо, тримач розряджений. Причому не важливо, світяться вони на тримачі або на зарядному пристрої - позначають вони одне й те саме. Спробуйте вставити тримач в зарядний пристрій. Не заряджається? Почистіть контакти знизу. Якщо і це не допомагає - пробуємо перезавантажити пристрій з тримачем всередині. Нічого не змінилося? Ймовірно, механізм тримача пошкоджений, і тоді потрібна сервісна підтримка в IQOS Space.

червоний індикатор тримач iqos 3 duo

Найпоширеніша поломка - це пошкодження нагрівального леза. Тому з ним потрібно бути особливо обережним. Щоб перевірити, чи не зламаний нагрівач, зніміть ковпачок і загляньте всередину тримача. Якщо лезо пошкоджено, це буде помітно. Поломка леза не рахується гарантійним випадком, оскільки найчастіше вона відбувається в результаті неправильної експлуатації, а не заводського браку. Але! На будь-який зареєстрований на сайті IQOS, у якого ще не закінчився гарантійний термін, діє одна бонусна заміна несправного пристрою навіть в негарантійних випадках.

нагрівальне лезо iqos 3 duo

Дізнатися більше про умови гарантії IQOS та негарантійні заміни можна на сторінці Гарантія.

З IQOS 3 все працює так само, тільки індикатор заряду тримача один, а не два, як в Дуо.

Блимає червоним IQOS 2.4 Plus

індикатори iqos 2.4 plus

У IQOS 2.4 Plus всі індикатори знаходяться на бічній панелі: 4 точкових лампочки відповідають за заряд акумулятора (зарядного пристрою), а 1 витягнута показує заряд тримача. Якщо нижній індикатор блимає або світиться червоним світлом, це сигналізує про несправності зарядного пристрою або про те, що він знаходиться за межами оптимальної температури експлуатації (10°C-40°C). Спробуйте перемістити айкос в комфортну температуру. Перезавантажте айкос, одночасно затиснувши кнопку включення і Bluetooth на 2 секунди. Якщо не допомогло - звертайтеся в IQOS Space.

червоний індикатор iqos 2.4 plus

Якщо світиться червоним індикатор на тримачі, це свідчить про те, що тримач розряджений або знаходиться за межами оптимальної температури експлуатації (замерз або перегрівся). Спробуйте повністю зарядити тримач в зарядному пристрої (протягом 4 хвилин). Перевірте, чи не забруднені контакти тримача. Підніміть ковпачок і перевірте нагрівальне лезо. Якщо тримач продовжує горіти червоним, а лезо ціле - звертайтеся в фірмовий магазин IQOS або в службу підтримки.

червоний індикатор iqos 2.4 plus

Блимає червоним IQOS 3 Multi

індикатори IQOS 3 Multi

У IQOS 3 Multi немає окремих індикаторів зарядного пристрою і тримача, оскільки це монолітний гаджет, 2 в 1 - тримач і зарядний пристрій одночасно. Індикатор заряду батареї знаходиться знизу пристрою. Якщо він блимає або світиться червоним, це може означати, що IQOS знаходиться за межами нормальної температури експлуатації (0-50°C). Спробуйте його зігріти або охолодити, в залежності від ситуації. На самому пристрої є точковий індикатор, який сигналізує про початок і кінець сеансу використання. Якщо червоним горить він - швидше за все, проблема з механізмом або лезом. Перезавантажте айкос мульті, затиснувши кнопку на 10 секунд. Не допомогло? Час звернутися за допомогою в IQOS Space.

червоний індикатор IQOS 3 Multi

Блимає червоним IQOS VEEV

У IQOS VEEV є один довгий світловий індикатор-смужка, що складається з 4 окремих частинок. Ці 4 індикатори можуть змінювати кольори, світитися, рівно блимати. Так пристрій показує рівень заряду, сигналізує про різні статуси (под вставлено правильно, йде процес зарядки, пристрій у процесі підключення до додатку через Bluetooth, тощо) або повідомляє про помилки у роботі. Дуже детально розповідаємо що означають індикатори IQOS VEEV у відповідній інструкції.

У якому випадку Айкос Вів може горіти червоним? Нижній індикатор почне блимати червоним, якщо в сталася помилка в програмному забезпеченні. Ймовірніше за все, допоможе просте перезавантажити девайсу. Для цього затисніть кнопку на Айкос Вів протягом 10-ти секунд, поки пристрій не завібрує, а потім всі індикатори заблимають білим. Далі IQOS VEEV має знову запрацювати як потрібно.

IQOS блимає червоним і не заряджається

Знайомо? Це одна з найпоширеніших проблем користувачів. Вона може бути пов'язана з:

  • Порушенням правил експлуатації - наприклад, неправильно вставлений тримач в зарядний пристрій.
  • Перегрівом або переохолодженням - коли IQOS знаходиться за межами нормальної температури експлуатації.
  • Сильним забрудненням тримача - всередині можуть залишитися частинки тютюну або наліт на дні.
  • Збоєм в прошивці. Це легко виправити — достатньо оновити прошивку на своєму IQOS до останньої версії. Це можна зробити у додатку IQOS App. Або завітайте до IQOS Space, ми робимо це за вас. Оновлення прошивки IQOS — це безкоштовно та швидко.
  • Іншою механічною поломкою - проблема з кабелем, адаптером, контактами.

Для початку спробуйте почистити і перезавантажити IQOS. Переконайтеся, що в айкосі досить заряду і ви правильно його використовуєте. Іноді допомагає просто повторити ці дії через певний час. Якщо нічого з цього не допомогло - звертайтеся в сервіс IQOS.

Як оновити прошивку Айкос у додатку IQOS App?

Як і в багатьох електронних гаджетах, в Айкос є прошивка. На смартфонах, наприклад, системні оновлення приходять автоматично від виробника і щоб встановити їх, достатньо під’єднатися до wi-fi. IQOS не приєднується до вай-фай, тому для оновлення знадобляться смартфон з блютус або ноутбук та кабель для зарядки самого Айкос.

Оновлення прошивки IQOS часто допомагає усунути такі баги, як блимання індикаторів тримача та зарядного пристрою чи некоректну роботу батареї. Після апгрейду пристрій починає працювати швидше, нагрівати краще, а дрібні помилки автоматично фіксяться. Оновити можна будь-яку модель Айкос — IQOS 2.4 Plus, IQOS Multi, IQOS 3, IQOS DUO та навіть міні-вейп IQOS VEEV.

Щоб безкоштовно оновити прошивку до останньої версії, знадобляться кілька речей:

1. Встановити одну з версій додатку IQOS App:

2. Перевірити, що Айкос заряджено щонайменше на 25%. Якщо ні — підзарядити його. Інакше заряду не вистачить для оновлення.
3. Для підключення до Андроїд додатку та веб-версії — перевірити, чи увімкнений блютус на Айкосі та смартфоні, а для комп’ютерної версії — підготувати Type-C кабель для підключення та USB-перехідник (знадобиться лише для макбуків).

Щоб оновити програмне забезпечення Айкос, потрібно авторизуватися в додатку з власними логіном та паролем — тими ж, що й на сайті. Якщо не можете пригадати їх, просто відновіть прямо в додатку. Це займе кілька хвилин. Далі слідуйте нашій покроковій інструкції як оновити прошивку на IQOS:

Ми рекомендуємо скористатися версією для комп’ютера. З нею оновлення прошивки проходить максимально швидко та зручно. Якщо для вашого девайсу буде доступне оновлення, додаток одразу про це повідомить спеціальним сповіщенням на головному екрані застосунку. Зазвичай оновлення прошивки виходить кожні півроку. Тому рекомендуємо раз на 6 місяців перевіряти, чи не з’явилась новіша прошивка для вашого Айкос у IQOS App.

Окрім цього, оновити прошивку Айкос можна в фірмових магазинах IQOS Space. Для цього достатньо віддати свій пристрій експерту в магазині та зачекати кілька хвилин.

Онлайн діагностика IQOS, якщо індикатори світяться червоним

У чат-боті IQOS в Viber є функція Діагностики, яка допоможе виявити і усунути проблему, або, не виходячи з вайбера, розмістити заявку на гарантійну заміну несправного пристрою.

Детальна інформація про те, як працює гарантія на IQOS.

iqos viber

Що НЕ потрібно робити, якщо індикатори блимають червоним

  1. НЕ розбирайте пристрій.

    По правді кажучи, у вас навряд чи це вийде, але, якщо будете дуже наполегливими - швидше за все, ви поламаєте IQOS. Якщо вам пропонують розібрати і полагодити IQOS, подумайте двічі. Офіційного ремонту IQOS не існує, в брендових магазинах пошкоджений пристрій замінюють на новий. Порушена цілісність девайса в результаті самостійних спроб ремонту анулює гарантію. Відносячи IQOS в неофіційний ремонт, ви ніколи не можете бути впевнені в запчастинах, які вам поставлять – чи сертифіковані вони на відсутність небезпечних речовин в електроніці і чи не заподіють вони вашому здоров'ю шкоди.

  2. НЕ кладіть тримач в морозилку.

    Якщо ви думаєте, що IQOS перегрівся і його потрібно охолодити - то ні, не потрібно. По-перше, так ви зіпсуєте акумулятор. По-друге, на електронних частинах IQOS з'явиться конденсат, який може замкнути контакти всередині і доб'є пристрій остаточно. По-третє, вологий метал почне іржавіти, а це точно ні до чого доброго не призведе.

Висновок

Підсумуємо: якщо індикатор IQOS горить або блимає червоним, а перезавантаження не допомогло — спробуйте оновити прошивку через додаток IQOS App. Якщо і це не допомогло, швидше за все, пристрій несправний. За допомогою та заміною можна звернутися в будь-який офіційний магазин IQOS, зателефонувати на гарячу лінію за номером 4767 або оформити заявку на заміну в Viber.

Кол-центр: 4767 або 0 800 507 807

Viber-bot IQOS

Facebook

Instagram

Не виключає усіх ризиків. Аерозоль містить нікотин, що викликає залежність. Тільки для використання повнолітніми особами.

Ви старше 18 років і курите або використовуєте інші продукти з нікотином?
Вкажіть місяць і рік народження.

ПІДТВЕРДИТИ

Для отримання доступу до інформації, що містить цей веб-сайт, Вам має виповнитися 18 або більше

Ми про все подбаємо.

Цей веб-сайт містить інформацію про продукти без тютюнового диму, призначені для повнолітніх, які так чи інакше продовжили б курити або вживати інші нікотиновмісні продукти в Україні. Бездимні продукти PMI не є альтернативою відмови від куріння та не розроблені як такі, що сприяють його припиненню.