Зламався IQOS. 6 порад щодо самостійного «ремонту» IQOS

Як і з будь-якою електронікою, у IQOS можливі поломки. Трапитися може що завгодно — зламалося лезо, айкос перестав заряджатися, не вібрує, блимає червоним, впав у воду і багато іншого.

Якщо у вас виникли проблеми з айкосом — не варто панікувати або відразу відправлятися в магазин за новим девайсом. Частину з них можна спробувати виправити самостійно.

Шість способів полагодити айкос самостійно

  1. Зарядити до максимуму.
  2. Симптоми: IQOS не включається, IQOS не світиться, зарядний пристрій IQOS блимає червоним, тримач IQOS не заряджається, зарядний пристрій не світиться.

    Спробуйте поставити пристрій на зарядку. Ми радимо користуватися оригінальним зарядним кабелем та адаптером, які йдуть в комплектації. За можливості, краще заряджати від розетки, а не від ноутбука.

    Якщо не працює щойно куплений IQOS з коробки, поставте його заряджатися. Для повної зарядки потрібно приблизно 120 хвилин.

    Дивіться відео-інструкцію, як заряджати IQOS

    айкос зарядка

  3. Перезавантажити.
  4. Симптоми: IQOS не вібрує, IQOS не включається, IQOS не світиться, IQOS не заряджається.

    Це найпростіший спосіб. Коли починає зависати комп'ютер або смартфон — ми його перезавантажуємо. Так само потрібно перезавантажити Айкос. Це допоможе, якщо стався збій електроніки або програмного забезпечення.

    Дивіться відео-інструкцію, як перезавантажити IQOS.

    Для того щоб перезавантажити IQOS 3 DUO, потрібно затиснути кнопку включення на 10 секунд і почекати. На боковій панелі згаснуть всі індикатори. Після того, як індикатори два рази замигають — пристроєм можна користуватися.

    Щоб перезавантажити IQOS 2.4 Plus, одночасно затисніть кнопку включення і Bluetooth. Через 2 секунди всі лампочки загоряться.

    Для перезавантаження IQOS Multi затисніть кнопку на пристрої на 10 секунд.

    айкос перезавантажити

  5. Почистити.
  6. Симптоми: неприємний запах, IQOS не тягнеться, мало аерозолю (пари), IQOS не включається.

    Для чищення пристрою ми рекомендуємо використовувати інструмент, який йде в комплекті. Також щіточку для чистки Айкос можна купити окремо. Крім інструменту використовуйте ватні палички, призначені спеціально для чистки Айкос і Ліл Солід. Вони злегка просочені спиртовим розчином. Чистити девайс потрібно дуже акуратно, щоб не пошкодити лезо всередині тримача.

    Щоб смак не псувався, а пристрій був справним, радимо проводити чистку після кожної пачки стіків або раз на день.

    Дивіться відео інструкцію, як правильно чистити IQOS.

    айкос щіточка

  7. Протерти контакти знизу тримача.
  8. Симптоми: тримач IQOS блимає червоним, тримач IQOS не заряджається.

    Якщо контакти у тримача забруднилися, він може не заряджатися. Знизу тримача IQOS 3 DUO і IQOS 2.4 Plus є контакти, через які він заряджається від зарядного блоку.

    Протерти контакти можна будь-якою м'якою тканиною, але не використовуйте гострі предмети.

    айкос зарядка

  9. Нагріти або охолодити до кімнатної температури
  10. Симптоми: IQOS не включається, IQOS блимає червоним або будь-яким іншим кольором.

    Оптимальна температура для роботи Айкос — від 0 до 50 градусів. Наприклад, на морозі смартфони можуть розряджатися швидше, вимикатися або «глючити». Якщо Айкос замерзає, з ним може відбуватися те ж саме. Щоб нагріти девайс до робочої температури, занесіть його в приміщення з кімнатною температурою. Не потрібно гріти IQOS за допомогою мікрохвильової печі, фена або батареї. Це може пошкодити електроніку.

    За високої температури айкос може вести себе так само. Щоб цього уникнути, не залишайте пристрій там, де він може замерзнути або перегрітися.

  11. Оновити прошивку IQOS
  12. Симптоми: не світиться індикатор на тримачі IQOS, тримач IQOS блимає червоним, тримач IQOS не заряджається, зарядний пристрій IQOS не заряджається, Айкос глючить та підвисає.

    Оновлена прошивка допомагає позбутися дрібних багів у роботі електроніки та програмного забезпечення. Також усуває та запобігає проблемам з батареєю Айкос. З новою прошивкою ви не отримаєте абсолютно новий девайс, але вона допоможе оптимізувати роботу батареї, зарядного пристрою та тримача.

    Оновити прошивку Айкос до останньої версії можна самостійно в додатку IQOS App — він є як для ноутба, так і для смартфона. Звісно, це безкоштовно. Для оновлення потрібно підключити свій Айкос по блютус або з допомогою USB-кабелю — в залежності від того, яку версію додатку ви оберете. Оновлення прошивки займе лише кілька хвилин.

    Нова версія прошивка виходить приблизно кожні 6 місяців, тож радимо хоча б раз на півроку перевіряти.

    Також, оновити прошивку можна в найближчому IQOS Space, які вже відновили свою роботу. Дивіться детальну інструкцію з оновлення прошивки IQOS.

Онлайн діагностика в Viber чи Telegram ботах

Боти в Вайбері та Телеграмі — це заздалегідь змодельований набір відповідей, які вирішують найпопулярніші запити. А ще, це швидкий і простий спосіб вирішити проблему за пару хвилин прямо в смартфоні. І не потрібно завантажувати додаткові застосунки, якщо у вас вже є Viber чи Telegram.

У разі поломки, ми радимо в першу чергу звернутися до боту в месенджері, яким ви зазвичай користуєтесь: Viber-боту чи Telegram-боту.

В будь-якому з двох чат-ботів ви можете пройти безкоштовну онлайн діагностику Айкоса, скористатися інструкцією або оформити заміну несправного пристрою по гарантії з доставкою. Тут ви знайдете всі можливі варіанти несправностей вашого девайса.

Окрім чат-ботів, ви також можете скористатися нашими підказками та зробити швидку діагностику тут, на сайті.

Як скористатися онлайн діагностикою в чат-боті?

  1. Відкрийте чат-бот IQOS Ukraine.
  2. Натисніть на кнопку «Діагностика та гарантія» у боті. Якщо ви ще не зареєстрували свій девайс, то введіть свій номер телефону і слідуйте покроковій інструкції, яку вам пропонує бот.
  3. Оберіть пристрій, який необхідно полагодити, і елемент, з яким виникли проблеми — тримач чи зарядний пристрій.
    Важливо! Якщо минуло вже більше року з моменту покупки або останньої гарантійної заміни, бот підкаже, що гарантія на це комплектуюче вже закінчилась. Тобто, замінити його безкоштовно по гарантії — неможливо.
  4. Перегляньте запропоновані варіанти поломок і виберіть ту, яка схожа на ваш запит. Переконайтеся, що девайс заряджений і включений.
  5. Якщо рекомендації бота не виправили ситуацію, оформіть онлайн заміну девайса з доставкою або ж зверніться до найближчого IQOS Space за заміною — як вам буде зручніше.

Заміна Айкос по гарантії

Термін дії гарантії IQOS — 1 рік.

У разі, якщо ви протягом цього року звертаєтеся з поломкою, то гарантія відраховується заново з моменту заміни пристрою на новий.

На тримач і зарядний пристрій діє окрема гарантія. Наприклад, якщо ви окремо замінювали тримач, то термін гарантії зарядного блоку буде відрізнятися.

Читайте більше про гарантії на IQOS.

Як дізнатися чи діє гарантія?

Щоб дізнатись чи діє гарантія на пристрій, він має бути зареєстрований за вашим номером телефону. Якщо ви купували Айкос в IQOS Space або на iqos.ua, він автоматично додався у ваш особистий профіль на сайті. Тобто, реєструвати додатково його непотрібно.

Якщо вам подарували Айкос, або ви його купили в інших магазинах чи на олх, знадобиться реєстрація. Детально розповідаємо, як зареєструвати IQOS або lil, і навіщо це потрібно.

Далі за пару хвилин можна перевірити чи діє ще гарантія на ваш IQOS у Viber-боті.

Де і як замінити Айкос по гарантії?

  • IQOS Space і магазини АЛЛО.

    Дивіться повний список магазинів, які вже відновили свою роботу — цю новину ми оновлюємо щодня.

  • Замовити доставку через кол-центр.

    Щоб оформити заміну по телефону, зателефонуйте за номером 4767. Оператори кол-центру зможуть оформити заміну девайса кур'єрською доставкою або Новою Поштою після швидкої діагностики.

  • Замовити доставку через Viber-бот.

    Дотримуйтесь підказок та інструкцій IQOS бота в розділі «Діагностика і гарантія». Контакти і дані для заміни ви зможете залишити прямо в боті.

А якщо це негарантійна поломка IQOS?

Гарантійні випадки — це зазвичай брак виробництва, несправність в комплектації або програмному забезпеченні.

Негарантійні — виникають в результаті неправильного або необережного використання. Наприклад, Айкос впав у воду, зламалося лезо, Айкос впав і тріснув.

Ми розуміємо, наскільки це неприємно, особливо, якщо тільки недавно купили девайс. Тому ми готові один раз протягом першого року замінити пристрій з негарантійною поломкою.

Не виключає усіх ризиків. Аерозоль містить нікотин, що викликає залежність. Тільки для використання повнолітніми особами.

Ви старше 18 років і курите або використовуєте інші продукти з нікотином?
Вкажіть місяць і рік народження.

ПІДТВЕРДИТИ

Для отримання доступу до інформації, що містить цей веб-сайт, Вам має виповнитися 18 або більше

Ми про все подбаємо.

Цей веб-сайт містить інформацію про продукти без тютюнового диму, призначені для повнолітніх, які так чи інакше продовжили б курити або вживати інші нікотиновмісні продукти в Україні. Бездимні продукти PMI не є альтернативою відмови від куріння та не розроблені як такі, що сприяють його припиненню.