Ви старше 18 років і курите або використовуєте інші продукти з нікотином?
Вкажіть місяць і рік народження.

ПІДТВЕРДИТИ

Для отримання доступу до інформації, що містить цей веб-сайт, Вам має виповнитися 18 або більше

Натискаючи «Підтвердити» ви також надаєте згоду на отримання інформації про продукцію, що представлена на сайті, за допомогою засобів дистанційного зв'язку згідно з ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».

Ми про все подбаємо.

Цей веб-сайт містить інформацію про продукти без тютюнового диму, призначені для повнолітніх, які так чи інакше продовжили б курити або вживати інші нікотиновмісні продукти в Україні. Бездимні продукти PMI не є альтернативою відмови від куріння та не розроблені як такі, що сприяють його припиненню.

Не змогли знайти
твоє місто

Обери своє місто. Це допоможе нам правильно відображати наявність товарів у твоєму місті.

Обрати місто

Це твоє місто?

Якщо ні, зміни місто. Це допоможе нам правильно відображати наявність товарів у твоєму місті.

Київ
Змінити
Так

Твоє місто

    або

    Обери зі списку

    • Київ
    • Одеса
    • Харків
    • Львів
    • Дніпро
    • Полтава
    Обрати

    Тест-драйв на паузі

    У зв'язку зі змінами у законодавстві ми зупиняємо програму Тест-драйв.

    Якщо у тебе залишився тестовий девайс, все ОК, повернеш після закінчення тест-драйву.

    Можеш зробити це у будь-який зручний спосіб: в IQOS Space, Новою Поштою, кур'єром.

    Маєш питання щодо тест-драйву чи цікавишся пристроями IQOS? Можемо зателефонувати, щоб допомогти.

    Зателефонуйте мені!

    Як повернути пристрій після тест-драйву?

    Повернути IQOS або lil після закінчення оренди просто та зручно. Ти можеш зробити це у будь-який зі способів, незалежно від того, яким чином ти отримував девайс на тест.

    Принести пристрій у будь-який IQOS Space

    Принести пристрій
    у будь-який IQOS Space

    Можеш принести пристрій у брендовий магазин IQOS Space в будь-якому місті, навіть якщо отримував тест-драйв у іншому.

    Замовити кур’єра (це безкоштовно)

    Замовити кур’єра
    (це безкоштовно)

    Зателефонуй до служби підтримки IQOS за номером 4767, щоб повернути пристрій. Або зачекай на дзвінок від нас – ми зателефонуємо самі у фінальний день тест-драйву. Заплануємо зручний час, коли кур’єр зможе заїхати та забрати пристрій. Якщо після тест-драйву ти вирішив купити собі власний, постійний IQOS чи lil, скажи про це службі підтримки. Тоді кур’єр зможе не просто забрати орендний пристрій, а й одразу доставить тобі новий.

    Відправити Новою Поштою (це безкоштовно)

    Відправити Новою Поштою
    (це безкоштовно)

    Зателефонуй у службу підтримки за номером 4767. Ми заплануємо відправку за тебе і надішлемо тобі номер ТТН у смс. Усе, що залишиться – прийти у відділення Нової Пошти, назвати номер ТТН та віддати пристрій.

    Маєш питання про IQOS?

    Ми зателефонуємо, щоб відповісти на твої запитання чи поділитися інформацією про продукти і програми.

    Неправильний номер телефону, перевір ще раз

    Як повернути пристрій після тест-драйву?

    Повернути IQOS або lil після закінчення оренди просто та зручно. Ти можеш зробити це у будь-який зі способів, незалежно від того, яким чином ти отримував девайс на тест.

    Принести пристрій у будь-який IQOS Space

    Принести пристрій
    у будь-який IQOS Space

    Можеш принести пристрій у брендовий магазин IQOS Space в будь-якому місті, навіть якщо отримував тест-драйв у іншому.

    Замовити кур’єра (це безкоштовно)

    Замовити кур’єра
    (це безкоштовно)

    Зателефонуй до служби підтримки IQOS за номером 4767, щоб повернути пристрій. Або зачекай на дзвінок від нас – ми зателефонуємо самі у фінальний день тест-драйву. Заплануємо зручний час, коли кур’єр зможе заїхати та забрати пристрій. Якщо після тест-драйву ти вирішив купити собі власний, постійний IQOS чи lil, скажи про це службі підтримки. Тоді кур’єр зможе не просто забрати орендний пристрій, а й одразу доставить тобі новий.

    Відправити Новою Поштою (це безкоштовно)

    Відправити Новою Поштою
    (це безкоштовно)

    Зателефонуй у службу підтримки за номером 4767. Ми заплануємо відправку за тебе і надішлемо тобі номер ТТН у смс. Усе, що залишиться – прийти у відділення Нової Пошти, назвати номер ТТН та віддати пристрій.

    Питання та відповіді

    • Що таке тест-драйв IQOS?

      Тест-драйв від IQOS – це оренда будь-якого з пристроїв IQOS за 1 грн на певний час (10 днів для IQOS DUO та lil SOLID, і 21 день для IQOS VEEV). На час тест-драйву користувач забирає IQOS чи lil у особисте користування, завдяки чому має можливість зрозуміти, чи підходить йому якийсь з девайсів та обрати той, який підходить найбільше. Адже використання систем нагрівання тютюну чи міні-вейпів суттєво відрізняється за відчуттями від паління сигарет. У зв'язку зі змінами у законодавстві ми зупинили послугу тест-драйву. Якщо у тебе залишився тестовий девайс, після тест-драйву його необхідно повернути до фірмового магазину IQOS, або відправити Новою Поштою, або безкоштовно викликати кур’єра, якщо у твоєму місті працює експрес-доставка IQOS.

    • Скільки триває тест-драйв IQOS?

      Тест-драйв IQOS DUO, lil SOLID триває 10 днів. Тест-драйв IQOS VEEV триває 21 день. Ти можеш повернути пристрій у будь-який момент. Просто зателефонуй до служби підтримки 4767 або звернися до найближчого IQOS Space.

    • Скільки коштує тест-драйв IQOS?

      Вартість тест-драйву будь-якого з наших пристроїв (IQOS DUO, IQOS VEEV, lil SOLID) – 1 грн. Стіки та поди не входять до комплекту, тому їх потрібно буде придбати окремо.

    • Що входить до комплектації набору для тест-драйву?

      Набір для тест-драйву складається з пристрою (у випадку IQOS DUO – з двох компонентів, тримача та зарядного пристрою), кабеля та адапатера для зарядки, інструменту для чистки (крім IQOS VEEV, міні-вейп чистки не потребує). Стіки та поди до набору для тест-драйву не входять. Їх потрібно буде замовити окремо. Іноді ми додаємо в комплект незвичайну упаковку, інструкції, інші корисні інформаційні матеріали. Після тест-драйву девайс потрібно буде повернути у повній комплектації: пристрій, кабель та адаптер для зарядки, інструмент для чистки. Упаковку, інструкції та інші матеріали не потрібно повертати. Важливо: простеж за тим, що повертаєш саме той пристрій, який спочатку був у наборі. Для зручності, і щоб ти випадково не переплутав з Айкосом друга, ми додаємо на всі девайси гравіювання «Тестовий пристрій. Не для продажу».

    • Що робити, якщо Айкос зламався під час тест-драйву?

      Буває, нічого страшного. Жодних штрафів та санкцій. Зателефонуй, будь ласка, до служби підтримки IQOS за номером 4767, ми надішлемо тобі робочий девайс на заміну. Якщо пристрій зламався в кінці тест-драйву і часу на заміну вже не залишилося, просто поверни його нам разом з усім, що було в комплектації (девайс, кабель і адаптер для зарядки, інструмент для чистки).

    • Як повернути IQOS та інші девайси після тест-драйву?

      Повернути IQOS або lil після закінчення оренди просто та зручно. Ти можеш зробити це у будь-який зі способів, незалежно від того, яким чином ти отримував девайс на тест.

    • Що робити, якщо я не можу повернути девайс особисто?

      Зателефонуй, будь ласка, до служби підтримки IQOS за номером 4767. Ми що-небудь придумаємо, щоб забрати твій девайс після тест-драйву без твоєї особистої присутності.

    • Що буде, якщо не повернути IQOS після тест-драйву у повній комплектації?

      Залежить від того, чого не вистачає у комплекті. Якщо ти загубив пристрій, ми не зможемо прийняти такий набір назад. Якщо загубилася щіточка, кабель або адаптер, можна повернути набір у неповній комплектації, без штрафів та санкцій. Адже ми розуміємо, що всяке буває. Але будемо дуже вдячні, якщо ти постараєшся не втрачати інструменти для чистки та аксесуари для зарядки.

    • Що буде, якщо не повернути IQOS після тест-драйву?

      По-перше, мінус 100500 до карми. По-друге, ти більше не зможеш скористатися тест-драйвом, гарантійним обслуговуванням та багатьма програмами від IQOS. Як реабілітуватися? Просто зателефонуй до служби підтримки IQOS за номером 4767, щоб повернути девайс, навіть якщо закінчення тест-драйву вже прострочено.

    • Що робити, якщо не повернув тест-драйв вчасно?

      Це погано, але не критично. Ми розуміємо, що непередбачені обставини могли завадити вчасно повернути пристрій після тесту. Просто зателефонуй до служби підтримки IQOS за номером 4767, щоб повернути девайс, навіть якщо закінчення тест-драйву вже прострочено. Про всяк випадок, щоб ти не забув повернути пристрій вчасно, ми передзвонимо тобі у фінальний день тест-драйву.

    • Де я можу почитати відгуки про пристрої від IQOS?

      Відгуки можна переглянути у соціальних мережах IQOS у Facebook та Instagram. Там же зможеш залишити свій.
      Також можеш переглянути огляди різних моделей девайсів IQOS:
      Огляд системи нагрівання тютюну IQOS ORIGINALS DUO
      Огляд системи нагрівання тютюну IQOS ORIGINALS ONE
      Огляд системи нагрівання тютюну lil SOLID 2.0
      Огляд міні-вейпу IQOS VEEV

    • Чому тест-драйв Айкос більше не працює?

      Через зміни у законодавстві ми зупинили послугу в тест-драйву.

    • Чи потрібно повертати девайс, якщо тест-драйву вже немає?

      Так. Тестовий пристрій, а також все інше, що входило до набору тест-драйву, зокрема кабель та адаптер для зарядки, інструменти для чистки (крім IQOS VEEV, адже міні-вейп не потребує чистки) необхідно повернути. Ти можеш зробити це в будь-який спосіб, незалежно від того, як отримував тестовий пристрій: до фірмового магазину IQOS, відправити Новою Поштою, або безкоштовно викликати кур’єра, якщо у твоєму місті працює експрес-доставка IQOS.

    • Що робити, якщо мій тест ще не закінчився, але програма тест-драйв вже не працює?

      Не проблема. Ти можеш користуватися девайсом до закінчення терміну тест-драйву (10 днів для IQOS DUO та lil SOLID, і 21 день для IQOS VEEV). Але після закінчення терміну поверни, будь ласка, набір тест-драйву, зокрема девайс, кабель та адаптер для зарядки, та інструменти для чистки у будь-який зручний для тебе спосіб.

    • Чи є інші способи спробувати IQOS перед покупкою?

      На жаль, зараз не можемо запропонувати тобі зручний спосіб спробувати IQOS перед покупкою, окрім перевірки справності функціонування пристрою при покупці.

    Прийняли заявку

    Зателефонуємо найближчим часом.

    Не виключає усіх ризиків. Аерозоль містить нікотин, що викликає залежність. Тільки для використання повнолітніми особами.