ЗАБУЛИ ПАРОЛЬ?


Продовжити з логіном
ЗАБУЛИ ПАРОЛЬ?

Ми відправили смс-код на номер [phone]


Продовжити з логіном
OR

ГАРАНТІЯ НА IQOS ТА LIL SOLID: ВСЕ ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ

1 рік з моменту
покупки
Окрема гарантія
на тримач і зарядний
пристрій
Діагностика у
Viber боті IQOS 24/7
Замість ремонту – заміна на новий IQOS / lil SOLID за гарантією.

Як працює гарантія IQOS?

Гарантія на будь-який пристрій IQOS діє 12 місяців з моменту покупки. В офіційних сервісних центрах ніколи не ремонтують несправні пристрої IQOS. Якщо швидка діагностика пристрою не дозволяє повернути його до роботи, ми просто замінимо девайс на новий за гарантією.

• Гарантійна заміна – протягом 12 місяців

Якщо проблеми з IQOS можна віднести до гарантійних випадків, то ми замінимо несправний елемент (тримач або зарядний пристрій) на новий.

Гарантія на цей елемент буде оновлена та діятиме 12 місяців з моменту заміни. Так, тримач та зарядний пристрій IQOS мають окремі гарантії.

Кількість гарантійних замін – необмежена протягом дії гарантії (12 місяців).

• Негарантійна заміна – 1 бонусна

У рамках програми Care Plus ми готові зробити одну бонусну заміну пристрою на новий навіть у негарантійних випадках. Таку заміну можна зробити лише один раз та тільки поки діє гарантія!

Тож бережіть свій IQOS! Більше про програму Care Plus можна дізнатися у розділі Програма Care Plus.

Приклади негарантійних поломок IQOS нижче.

Як працює гарантія lil SOLID?

Гарантія на lil SOLID діє 12 місяців з дати покупки. У разі несправності ми не ремонтуємо lil SOLID, а просто замінюємо на новий за гарантією.

• Гарантійна заміна – протягом 12 місяців

Якщо проблеми з твоїм lil SOLID можна віднести до гарантійних випадків, то ми замінимо твій девайс на новий. Гарантія на нього буде буде оновлена і діятиме 12 місяців з моменту заміни.

Кількість гарантійних замін – необмежена протягом дії гарантії.

• Негарантійна заміна – відсутня

lil SOLID не бере участі у програмі Care Plus. На відміну від IQOS, ми не зможемо зробити заміну несправного lil SOLID на новий у негарантійних випадках.

Які випадки покриває гарантія?

Гарантійними вважаються поломки, що виникли з вини виробника та викликані певним браком виробництва, та не були спричинені необережним (або неправильним) використанням девайса.

Приклади потенційних гарантійних випадків:
  1. Збої у програмному забезпеченні IQOS/lil SOLID
  2. Тримач або зарядний пристрій IQOS не вібрують
  3. IQOS / lil SOLID не заряджається
  4. Індикатори на тримачі чи зарядному пристрої блимають червоним або не світяться зовсім
  5. Батарея не тримає заряд або вийшла з ладу іншим чином
  6. Новий пристрій не вмикається одразу після покупки

Які випадки НЕ є гарантійними?

До негарантійних пошкоджень відносяться ті, котрі сталися через необережне або неправильне користування пристроєм.

Приклади негарантійних випадків:
  1. Пошкодження, спричинені нормальним зносом
  2. Подряпини, вм’ятини, тріщини на пластику, інші механічні пошкодження
  3. Пошкодження, спричинені неправильним використанням, сплеском напруги, неправильним поводженням, контактом з рідиною або вогнем
  4. Несправність, пов’язана з використанням несумісних продуктів (сигарет, засобів для чистки, зарядок, що не йшли у комплекті до девайсу тощо)
  5. Пошкодження чи несправність, спричинені спробою відкрити, модифікувати та відремонтувати IQOS / lil SOLID
  6. Пошкодження або несправності, спричинені використанням інакше, ніж зазначено у відповідному Посібнику користувача IQOS™ чи Посібнику користувача lil SOLID

Де і як зробити заміну IQOS та lil SOLID?

• Заміна з безкоштовною експрес-доставкою за 3 години

Можна замовити експрес заміну девайсу через кол-центр (за номером 4767), або у Viber-боті IQOS.

Працює у Києві, Дніпрі, Львові, Одесі, Харкові, Запоріжжі, Вінниці, Хмельницькому, Полтаві, Івано-Франківську, Маріуполі, Сумах, Рівному, Кривому Розі, Тернополі, Ужгороді, Кременчузі та Краматорську.

Кур'єр експрес-доставки має право запросити оригінали документів, що підтверджують повноліття. При отриманні нового комплектуючого необхідно віддати пошкоджену одиницю аналогічного типу.

• Сервісні центри IQOS

Фірмові магазини IQOS Space та деякі магазини наших партнерів (наприклад, мережі АЛЛО) працюють як сервісні центри для IQOS та lil SOLID.

Знайти найближчу сервісну точку можна на інтерактивній мапі. Просто оберіть фільтр «Сервіс».

• Заміна з безкоштовною доставкою Новою Поштою

Якщо у вашому місті немає IQOS Space і не діє експрес-доставка, то ми відправимо заміну Новою Поштою. Зателефонуйте нашому кол-центру (4767). Служба підтримки оформить заявку на заміну з доставкою через Нову Пошту та розповість як вислати пошкоджений пристрій нам.

Які документи необхідно мати, щоб зробити заміну IQOS / lil SOLID?

Щоб замінити несправні IQOS та lil SOLID на нові за гарантією, не потрібно мати гарантійний талон.

Єдиний документ, який знадобиться - це чек, що підтверджує факт та дату покупки (це важливо, оскільки термін дії гарантії відраховується від моменту покупки).

Якщо ви купували пристрій у IQOS Space, на iqos.ua чи через чат-бот IQOS у Viber, то ймовірніше за все, інформація про дату покупки та термін дії гарантії є у вашому профілі. Тож, ми зможемо зробити заміну за гарантією навіть без чеку. Знадобиться лише номер телефону, серійний номер пристрою та сам несправний пристрій.

Якщо ви купили IQOS чи lil SOLID в інших магазинах, та у вашому профілі на сайті немає інформації по термін дії гарантії, для заміни вам знадобиться чек. Якщо чек загубився, no panic. Зателефонуйте у службу підтримки, подивимось, що можна зробити.

До речі, якщо після покупки IQOS ви отримали повідомлення у Viber зі штрих-кодом (це і є номер гарантії), можете скористатись ним замість чека. Просто дайте зісканувати штрих-код експерту в магазині IQOS. Так буде швидше.

Чи можна отримати гарантійний сервіс, якщо отримав IQOS у подарунок/купив бу?

Якщо вам подарували IQOS, або ж ви купили б/у пристрій на Prom чи OLX, то перевірити гарантію можна на сторінці «Перевір IQOS».

Введіть серійний номер пристрою (код під ковпачком) та свій номер телефону. А ми підкажемо, чи діє ще гарантія на ваш пристрій та чи доступна ще бонусна негарантійна заміна.

Сервіс перевірки гарантії не працює для lil SOLID. Але вам це й не знадобиться. lil SOLID щойно з’явився в Україні, тож гарантія на всі пристрої ще активна.

Міжнародна гарантія на IQOS

Гарантія IQOS діє в усіх країнах, де бренд офіційно представлений (таких зараз більше 50). Як нею скористатися?

  1. Необхідно мати профіль на сайті iqos.ua та зареєстрований пристрій у ньому. Якщо маєте питання, як зареєструвати IQOS, дивіться інструкцію.
  2. Подзвонити за безкоштовним міжнародним номером +80025592559.
  3. Якщо ваш оператор встановив обмеження на безкоштовні міжнародні номери, то спробуйте цей номер: +41215478888 (тут оплата буде здійснюватися за тарифами вашого оператора).
  4. Оператор служби підтримки розкаже про наступні кроки та про магазини, в яких можно буде отримати новий пристрій за гарантією.

Зверніть увагу, що у lil SOLID немає міжнародної гарантії. Гарантія діє лише у межах країни, де було куплено девайс і де бренд офіційно присутній.

У деяких країнах номери відрізняються від загального міжнародного. Ось їх перелік з необхідними номерами (у дужках вказані оператори):
Ізраїль: 014800 25592559
Росія: 810800 2559 2559
Південна Корея: 001 800 2559 2559
                              002 800 2559 2559 (Dacom)
                              004 800 2559 2559 (Korea Telecom)

Колумбія: 009 800 2559 2559
Канада: 011 800 2559 2559
Японія: 001 010 800 2559 2559 (KDD)
                0033 010 800 2559 2559 (NTT)
                0041 010 800 2559 2559 (JT)
                0061 010 800 2559 2559 (IDC)

ПРОДАВЕЦЬ

ТОВ «НЬЮ ТЕХНО ТРЕЙД»
04053, м. Київ, вул. Артема, буд.11а
Код ЄДРПОУ 40074696

ТОВ «ТЕХНОЛАЙН ТРЕЙД»
04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, буд.11а
Код ЄДРПОУ 41962630

Ліцензія:
№114301/10, дата видачі: 14.06.2019, строк дії: с 28.06.2019 до 28.06.2020

Ви є повнолітнім (старше 18 років) і курите або використовуєте інші нікотиновмісні продукти?
Підтвердити
Ми про все подбаємо. Цей веб-сайт містить інформацію про продукти без тютюнового диму, призначені для повнолітніх, які так чи інакше продовжили б курити або вживати інші нікотиновмісні продукти в Україні. Бездимні продукти PMI не є альтернативою відмови від куріння та не розроблені як такі, що сприяють його припиненню.
Для отримання доступу до інформації, що містить цей веб-сайт, Вам має виповнитися 18 або більше