ЗАБУЛИ ПАРОЛЬ?


Продовжити з логіном
ЗАБУЛИ ПАРОЛЬ?

Ми відправили смс-код на номер [phone]


Продовжити з логіном
OR

Умови участі у програмі IQOS Care Plus

Останнє оновлення: 18 липня 2019 р.

  1. Застосування умов / право на участь
    1. Ці умови (Умови) регулюють питання вашої участі у програмі IQOS Care Plus (IQOS Care Plus). Вам слід уважно прочитати ці Умови, оскільки вони впливають на ваші законні права та регулюють ваші відносини з ТОВ «ФІЛІП МОРРІС СЕЙЛЗ ЕНД ДИСТРИБ'ЮШН» (“PHILIP MORRIS SALES AND DISTRIBUTION” LLC), що має місцезнаходження: вул. Електротехнічна, 45, Київ, 02660, Україна («Філіп Морріс»).
    2. Ви маєте право на участь у IQOS Care Plus лише в разі відповідності таким умовам: (i) ви є повнолітнім курцем або користувачем IQOS і маєте вік щонайменше 18 років та є зареєстрованим у нашій базі даних IQOS (із реєстрацією Пристрою, як зазначено в пункті 1.3. нижче); і (ii) ваше основне місце проживання знаходиться в Україні.
    3. Для участі в IQOS Care Plus ви повинні зареєструвати відповідний пристрій, як описано в пункті 2.1 (Пристрій) у нашій базі даних на iqos.ua, зателефонувавши до центру обслуговування клієнтів, у IQOS коуча або в офіційній точці продажу IQOS, яка забезпечує такий сервіс.
    4. Користуючись IQOS Care Plus, ви погоджуєтеся додержуватись цих Умов. Подібним чином, якщо ви зареєструєте інший Пристрій, або якщо ми змінимо ці Умови, ви погоджуєтеся дотримуватись цих Умов. Ваше прийняття цих Умов вважається таким, що відбувається у країні вашого зареєстрованого мешкання згідно з базою даних IQOS.
    5. Якщо ви не згодні з цими Умовами (або не дотримуєтеся їх), Ви не можете скористатись перевагами IQOS Care Plus.
    6. Жодна зміна цих Умов із вашого боку не допускається, якщо на це не отримано прямого письмового дозволу від «Філіп Морріс».
    7. Ваше користування IQOS Care Plus відбувається на наш розсуд, і ми можемо відхилити вашу заявку на користування або можемо припинити дію вашого права на користування IQOS Care Plus через ваше порушення будь-якої з цих Умов, або у випадку призупинення IQOS Care Plus тощо.
    8. Ми також зберігаємо за собою право на зміну Умов IQOS Care Plus у будь-який час після попереднього повідомлення. Якщо ви не згодні з будь-якими зі змін, ви можете припинити свою участь у IQOS Care Plus.
  2. Підходящі Пристрої / Реєстрація
    1. Підходящими для реєстрації у IQOS Care Plus є такі моделі Пристроїв:
      • IQOS 2.4, IQOS 2.4+, IQOS 3 або тримачі та зарядні пристрої для них
      • IQOS 3 MULTI
      • будь-яка інша пізніша модель IQOS, яка стала офіційно доступною для продажу після випуску (a) та (b), як зазначено вище, із офіційних точок продажу IQOS в Україні. Актуальний перелік перевірте на веб-сайті iqos.ua.
    2. Пристрій повинен мати серійний номер, який є легко читабельним та дійсним. Пристрої, що були у використанні, не можуть бути зареєстровані.
    3. Якщо ви вже є зареєстрованим користувачем IQOS і ще не скористалися заміною Пристрою на умовах пункту 4 цих Умов або подібних умовах, ви автоматично допускаєтеся до участі в IQOS Care Plus.
    4. Усі нові користувачі IQOS, які реєструються (і реєструють свої Пристрої) у нашій базі даних після дати впровадження IQOS Care Plus, стають учасниками IQOS Care Plus.
    5. Участь у IQOS Care Plus і послуги, що надаються, стосуються особисто вас і не можуть бути передані будь-якій іншій третій стороні.
    6. Ваше користування IQOS Care Plus є прив'язаним до країни вашого проживання. Оскільки доступ до IQOS Care Plus надається лише в певних країнах, у разі зміни країни вашого проживання ви повинні повідомити нас і повторно подати заявку на користування IQOS Care Plus у новій країні вашого проживання.
  3. Термін дії та припинення договору
    1. Термін вашої участі у IQOS Care Plus діє протягом гарантійного періоду для IQOS у країні придбання.
    2. «Філіп Морріс» може припинити вашу участь у IQOS Care Plus у будь-який час у разі порушення вами цих Умов.
    3. Участь у IQOS Care Plus дає вам право на послуги, описані в розділах 4 і 5 (Послуги).
  4. Випадкове пошкодження
    1. Якщо ваш Пристрій зазнав випадкового або неумисного пошкодження, яке безпосередньо впливає на функціональність вашого Пристрою, і яке не є викликаним неправильним застосуванням або необережністю з вашого боку (Випадкове пошкодження), ви маєте право на заміну Пристрою, як описано в цьому розділі 4 Умов.
    2. Ви повинні здати пошкоджений Пристрій (включно зі всіма компонентами) до «Філіп Морріс», і вам буде надано на заміну Пристрій IQOS такого самого типу, рівноцінний за ефективністю та надійністю. Якщо Пристрій IQOS такого самого типу для заміни є недоступним, на заміну надається Пристрій IQOS, який має щонайменше таку ж рівноцінну функціональність. «Філіп Морріс» зберігає всі пошкоджені Пристрої. Якщо пошкоджено лише частину Пристрою, наприклад, тримач або зарядний пристрій, замінюється лише пошкоджена частина, і «Філіп Морріс» зберігає лише замінену частину Пристрою.
    3. Винятки
      1. Ви маєте вживати всі розумні запобіжні заходи для захисту вашого Пристрою, а також користуватися й поводитися з Пристроєм згідно з інструкціями та посібником із користування. Якщо ви цього не робите, ви позбавляєтеся права на заміну Пристрою.
      2. Ви обмежені однією заміною кожного з елементів Пристарою (тримача і зарядного пристарою) у разі Випадкового пошкодження для кожного окремого елементу зареєстрованого Пристрою (тримача і зарядного пристрою).
      3. Крім інших положень цих Умов, ви не маєте права на замінний Пристрій у разі будь-яких із нижчевказаних обставин:
        • пошкодження викликано зловживанням або неправильним застосуванням, модифікацією, зміною або спробою модифікації або зміни Пристрою, стрибком напруги;
        • Пристрої зі зміненим, нечітким або видаленим серійним номером;
        • Пристрої, які відкривалися, обслуговувалися, модифікувалися або змінювалися у спосіб, відмінний від затвердженого «Філіп Морріс»;
        • загублення або крадіжка Пристрою;
        • косметичне пошкодження вашого Пристрою, яке не впливає на функціональність Пристрою, включно з, але не обмежуючись, мікротріщинами, подряпинами, вм'ятинами, поламаним пластиком на вхідних отворах і зміною кольору;
        • пошкодження або вихід із ладу, викликані звичайним зносом та/або використанням Пристрою.
    4. Висуваючи претензію в Україні у разі Випадкового пошкодження
      • Ви повинні повідомити суть вашої претензії за телефоном 4767 або +380 800 507 807 або в офіційних точках продажу IQOS в Україні, що забезпечують даний сервіс. Ви можете знайти актуальний перелік на iqos.ua.
  5. Міжнародна підтримка
    1. Ви маєте доступ до міжнародного номера безкоштовного виклику +800 2559 2559 (у деяких регіонах може стягуватися плата) під час перебування у країнах, у яких IQOS офіційно представлено компанією «Філіп Морріс» або афілійованими їх компаніями, або уповноваженим партнером. Ця послуга включає сприяння в усуненні несправностей спеціалістами по IQOS і, у разі необхідності, заміну вашого Пристрою у межах (i) Випадкового пошкодження згідно з цими Умовами або (ii) звичайної гарантії на IQOS.
    2. Вибір послуг, доступність Пристрою, час реагування та доставлення можуть бути різними залежно від країни. Ця послуга не впливає на ваші законні права та права згідно з безкоштовною гарантією IQOS, які діють у країні придбання.
  6. Інші послуги
    1. IQOS коуч. Ви маєте доступ до спеціального віддаленого коуча, який надає підтримку при переході з сигарет на IQOS протягом обмеженого періоду. Доступ до коуча відкритий протягом звичайних робочих годин у країні вашого мешкання.
    2. Послуга Експрес-заміни. Ця послуга забезпечує Експрес-заміну вашого Пристрою протягом гарантійного періоду в разі Випадкового пошкодження та/або звичайної гарантії на IQOS. Стосовно заміни згідно з програмою Випадкового пошкодження ви обмежені однією послугою Експрес-заміни. Право на цю послугу визначається компанією «Філіп Морріс». Ця послуга діє лише в окремих регіонах країни вашого мешкання.
  7. Ваші зобов'язання.

    Ви погоджуєтеся:

    1. не допускати неправильного користування програмою IQOS Care Plus і Послугами;
    2. підтримувати безпеку та надійність вашого облікового запису учасника;
    3. у разі обміну, будь-який замінний Пристрій стає вашою власністю, а замінений Пристрій стає власністю суб’єкта, який здійснює обмін;
    4. дотримуватися чинних законів.
  8. Гарантія / обмеження відповідальності
    1. Оскільки ваша участь у програмі IQOS Care Plus є безкоштовною, вона має будь-яких додаткових гарантій.
    2. У максимальній мірі, наскільки це можливо у відповідності до застосовного законодавства, «Філіп Морріс» не несе відповідальності за завдання шкоди (через необережність або недодержання вимог законодавства), недодержання положень договору, введення в оману, реституції або іншим способом, у відношенні відшкодування прямих збитків, упущеної вигоди, продажів, доходів або збережень, втрати бізнесу, шкоди репутації і/або інших подібних збитків або шкоди або пошкодження цілісності даних чи інформації, чи виключно економічних витрат, поверненням або іншим відшкодуванням будь-яких прямих збитків, втратою прибутку, продажів, доходів або заощаджень, втратою клієнтів, втратою репутації та/або іншими подібними втратами, або будь-яких непрямих збитків, витрат, що мають відношення до Вашої участі у IQOS Care Plus або Вашого користування Послугами. «Філіп Морріс» не несе відповідальності за будь-які збитки, описані в цьому пункті 8.2 цих Умов, навіть у разі, якщо ви сповістили «Філіп Морріс» про можливість таких збитків.
    3. Жодне з положень цього розділу не виключає будь-якої відповідальності, яка не може виключатися згідно з чинним законом.
  9. Різне
    1. IQOS Care Plus не є страховим полісом або послугою.
    2. Вартість участі у IQOS Care Plus наразі включена до вартості підходящого Пристрою.
    3. Деталі обробки ваших персональних даних, які ви нам надаєте, описуються на веб-сайті iqos.ua.
    4. Ці Умови регулюються законами, які діють за місцем реєстрації компанії «Філіп Морріс». Будь-які правові суперечки підлягають розв'язанню у виключній юрисдикції міста, у якому знаходиться зареєстрований офіс компанії «Філіп Морріс».
    5. Щодо питань, запитів та контактної інформації просимо звертатися по телефону 4767 або +380 800 507 807 із України або +800 2559 2559 для дзвінків із-за кордону.
Ви є повнолітнім (старше 18 років) і курите або використовуєте інші нікотиновмісні продукти?
Підтвердити
Ми про все подбаємо. Цей веб-сайт містить інформацію про продукти без тютюнового диму, призначені для повнолітніх, які так чи інакше продовжили б курити або вживати інші нікотиновмісні продукти в Україні. Бездимні продукти PMI не є альтернативою відмови від куріння та не розроблені як такі, що сприяють його припиненню.
Для отримання доступу до інформації, що містить цей веб-сайт, Вам має виповнитися 18 або більше