Please note this website is intended for Ukraine, in order to ensure compliance with local legal requirements we need to redirect you to the country you are located in.

IQOS DUO зламався?

Давай проведемо покрокову діагностику. Це швидко, просто та безкоштовно.

Перевірка несправностей

Прості поради, як виправити

Перевірка гарантії

Новий девайс по гарантії з доставкою

IQOS DUO зламався?

Давай проведемо покрокову діагностику. Це швидко, просто та безкоштовно.

Перевірка несправностей

Прості поради, як виправити

Перевірка гарантії

Новий девайс по гарантії з доставкою

ILUMA PRIME

ILUMA

ILUMA ONE

ORIGINALS ONE
ORIGINALS  DUO
lil SOLID 2.0
lil SOLID Es
IQOS VEEV

BONDS

Що не так із твоїм IQOS ORIGINALS DUO або IQOS DUO?

IQOS ORIGINALS DUO або IQOS DUO повільно заряджається

Для оптимальної швидкості зарядки рекомендуємо заряджати IQOS від розетки, використовуючи при цьому "рідні" кабель та адаптер живлення. Потужності ноутбука або павербенка може бути недостатньо для швидкої зарядки пристрою. Особливо у випадках, коли батарея повністю розрядилася.

Також не забувай оновлювати прошивку IQOS приблизно раз на півроку. Остання версія прошивки запобігає дрібним помилкам у роботі IQOS, допомагає продовжити термін служби акумулятора та прискорює його роботу.

Оновити прошивку можна в будь-якому фірмовому магазині IQOS або за допомогою IQOS App.

1

Щоб оновити прошивку, підключи пристрій до додатку IQOS за допомогою кабелю або Bluetooth.

2

Перевір версію прошивки в "Налаштування пристрою" -> "Про мій пристрій".

3

Якщо тобі доступна нова версія програмного забезпечення – онови її.

Детальніше про те, як встановити програму IQOS: Додаток IQOS App.

IQOS ORIGINALS DUO або IQOS DUO швидко розряджається

Повної зарядки IQOS ORIGINALS DUO та IQOS DUO має вистачати на 20 сеансів. Якщо тобі здається, що девайс не тримає заряд досить довго, це легко перевірити. Для початку повністю заряди IQOS, поставивши його на зарядку на 2 години. Найкраще заряджати його від розетки, використовуючи оригінальні кабель та адаптер.

Спробуй протягом дня рахувати та записувати кількість стіків, які вдасться використати на одному заряді. Вийшло менше 20, а девайс уже сів? Рекомендуємо оновити прошивку. Це швидко, нескладно та безкоштовно. І допомагає у більшості випадків. Остання версія прошивки запобігає дрібним помилкам у роботі IQOS, прискорює роботу девайса і допомагає подовжити термін служби акумулятора.

Оновити прошивку можна в будь-якому фірмовому магазині IQOS або самостійно через IQOS App.

1

Щоб оновити прошивку, підключи пристрій до додатку IQOS за допомогою кабелю або Bluetooth.

2

Перевір версію прошивки в "Налаштування пристрою" -> "Про мій пристрій".

3

Якщо тобі доступна нова версія програмного забезпечення – онови її.

Детальніше про те, як встановити програму IQOS: Додаток IQOS App.

Індикатори зарядного пристрою IQOS ORIGINALS DUO або IQOS DUO блимають білим

Білий колір індикаторів на зарядному пристрої інформує про те, що пристрій зараз виконує базові операції: зарядку або перезавантаження. Такі сигнали означають, що девайс працює справно.

Також індикатори зарядного пристрою допоможуть перевірити заряд твого IQOS. Як їх “читати”? Все просто. Горять білим усі чотири – 100% заряду, три – 75%, 2 – 50%, а якщо лише один – то залишилося 25% заряду.

Індикатори тримача IQOS блимають білим

Індикатори тримача IQOS блимають білим, а сам тримач справно працює та вмикається. Все ОК. Білий колір індикаторів сигналізує про статуси базових процесів: старт сеансу, процес нагрівання стіку, попередження про завершення сеансу.

Індикатори на тримачі двічі блимають білим і тримач не вмикається. Це може свідчити про те, що пристрій “замерз” або “перегрівся” (оптимальна температура експлуатації IQOS ORIGINALS DUO або IQOS DUO від 0°C до 50°C). Тут все просто – якщо занадто спекотно, то девайсу потрібно "охолонути". А якщо занадто холодно – дай пристрою "відігрітися" за кімнатної температури.

Зарядний пристрій IQOS ORIGINALS DUO або IQOS DUO не заряджається

1

Якщо не заряджається новий, щойно розпакований пристрій, можливо, батарея просто повністю розрядилася, і девайсу знадобиться більше часу. Залиш IQOS на зарядці на 2 години.

2

Переконайся, що використовуєш офіційні аксесуари для зарядки. Так, девайс може не заряджатися від "нерідних" кабелю та адаптера. Радимо також заряджати IQOS саме від розетки. Потужності павербенка або ноутбука не завжди вистачає для швидкої зарядки пристрою, особливо коли батарея повністю розрядилася.

3

Перевір стан кабелю живлення та адаптера. Можливо, вони пошкоджені і не заряджають пристрій.

4

Перезавантаж IQOS. Натисни і утримуй кнопку на зарядному пристрої IQOS приблизно 10 секунд. Після того, як індикатори згаснуть, продовжуй утримувати кнопку ще 2 секунди. Коли відпустиш кнопку, побачиш, що всі індикатори швидко блимнули білим.

Нічого не допомогло? Звернись, будь ласка, до служби підтримки.

Тримач IQOS ORIGINALS DUO або IQOS DUO не заряджається

Тримач заряджається довше при першій зарядці пристрою або після тривалої перерви. Така зарядка може тривати більше часу, ніж зазвичай – до 10 хвилин. Це нормально. Встав тримач у зарядний пристрій і почекай, поки на зарядному пристрої загоряться індикатори тримача (дві круглі лампочки). Коли вони перестануть блимати білим – готово!

На контактах залишилися частинки тютюну. Перевір контакти у нижній частині тримача. Можливо, там залишилися частинки тютюну чи пилу. Протри їх сухою та м'якою тканиною. Тепер можна почистити контакти всередині зарядного пристрою – для цього зніми бокову панельку та почисти контакти паличкою через маленьке віконце знизу.

Збій електроніки чи програмного забезпечення. Пристрій так і не запрацював? Тут може допомогти перезавантаження. Натисни і утримуй кнопку на зарядному пристрої IQOS приблизно 10 секунд. Після того, як індикатори згаснуть, продовжуй утримувати кнопку ще 2 секунди. Коли відпустиш кнопку, побачиш, що всі індикатори швидко блимнули білим.

Довгий індикатор зарядного пристрою IQOS ORIGINALS DUO або IQOS DUO блимає червоним

Довгий індикатор зверху на корпусі IQOS ORIGINALS DUO та IQOS DUO показує заряд зарядного пристрою, а два маленьких індикатори відповідають за заряд тримача.

1

Спробуй перезавантажити IQOS – можливо, є проблема з електронікою чи програмним забезпеченням. Для цього натисни і утримуй кнопку на зарядному пристрої IQOS приблизно 10 секунд. Після того, як індикатори згаснуть, продовжуй утримувати кнопку ще 2 секунди. Коли відпустиш кнопку всі індикатори швидко блимнуть білим.

2

Перевір версію прошивки свого пристрою у мобільному додатку IQOS. Для цього потрібно встановити IQOS App і підключити пристрій до IQOS за допомогою кабелю або Bluetooth. Перевірити версію прошивки можна в "Налаштування пристрою" -> "Про мій пристрій". Якщо тобі доступна нова версія програмного забезпечення – онови її.

Не допомогло? Звернися, будь ласка, до служби підтримки.

Круглі індикатори зарядного пристрою IQOS ORIGINALS DUO або IQOS DUO блимають червоним

Круглі індикатори на зарядному пристрої IQOS ORIGINALS DUO та IQOS DUO показують заряд тримача. Якщо один із них горить червоним:

1

Можливо, тримач просто розряджений і його потрібно зарядити.

2

Перевір чи не пошкоджене нагрівальне лезо. Зніми ковпачок і зазирни всередину тримача. Якщо лезо пошкоджене, ти це відразу помітиш. Поломка нагрівального леза в IQOS, на жаль, не підлягає ремонту та не покривається гарантією. Але є і хороша новина – ми готові зробити одну бонусну заміну пристрою на новий навіть у негарантійних випадках. Таку заміну можна зробити лише один раз протягом 12 місяців з дати покупки. Перевірити, чи доступна вона тобі можна в особистому кабінеті на iqos.ua в розділі«Мої пристрої».

3

Можливо, контакти тримача або зарядного пристрою забруднилися та нещільно прилягають. Протри контакти на нижній частині тримача сухою серветкою або тканиною. Зніми бічну панельку із зарядного пристрою. Під ним є невелике квадратне віконце. Головкою палички для чистки акуратно почисти контакти всередині зарядного пристрою крізь це віконце.

4

Спробуй перезавантажити пристрій із тримачем усередині.

5

Онови прошивку в додатку IQOS.

Нічого не змінилося? Тоді потрібна сервісна підтримка в IQOS Space.

Індикатори тримача IQOS ORIGINALS DUO або IQOS DUO блимають червоним

На тримачі IQOS ORIGINALS DUO та IQOS DUO є дві лампочки. Якщо вони горять червоним, то швидше за все:

Зламалося нагрівальне лезо

Зніми ковпачок і зазирни всередину – якщо лезо пошкоджене, ти це відразу помітиш. Поломка нагрівального леза в IQOS, на жаль, не підлягає ремонту та не покривається гарантією. Але є хороша новина – ми готові зробити одну бонусну заміну Айкоса на новий навіть у негарантійних випадках (один раз упродовж року після покупки). Перевірити, чи вона доступна тобі, можна в особистому кабінеті у розділі Мої пристрої.

Забруднились контакти

Через це зарядний пристрій просто не бачить тримач. Протри контакти на нижній частині тримача сухою серветкою. Зніми бокову панельку із зарядного пристрою. Крізь невелике квадратне віконце протри контакти всередині зарядного пристрою паличкою для чистки.

Проблема з електронікою

Якщо це збій електроніки або ПЗ, перезавантаж IQOS. Для цього поверни тримач у зарядний пристрій, затисни кнопку на зарядному пристрої на 10 секунд. Після того, як індикатори згаснуть, утримуй ще 2 секунди. Коли відпустиш кнопку, всі індикатори швидко блимнуть білим. Ще варто перевірити версію прошивки IQOS. Встанови IQOS App і підключи до нього IQOS за допомогою кабелю або Bluetooth. Перевірити, чи доступна нова версія прошивки можна в «Налаштування пристрою» -> «Про мій пристрій».

На тримачі IQOS ORIGINALS DUO або IQOS DUO світиться лише один індикатор

На тримачі IQOS ORIGINALS DUO та IQOS DUO є два індикатори, які показують, на скільки сеансів вистачить заряду. Якщо білим світяться обидва – заряду тримача вистачить на 2 стіки. Якщо один – на один стік. Якщо не світиться жоден, час відправити тримач на підзарядку до зарядного пристрою.

Якщо на тримачі твого IQOS ORIGINALS DUO або IQOS DUO навіть після довгої зарядки білим світиться лише один із двох індикаторів, а тримач не дає використовувати два стіки поспіль, це можна виправити оновленням прошивки. Для цього потрібно встановити IQOS App і підключити пристрій до IQOS за допомогою кабелю або Bluetooth. Перевірити версію прошивки можна в "Налаштування пристрою" -> "Про мій пристрій". Якщо тобі доступна нова версія програмного забезпечення – онови її. Як варіант, за оновленням прошивки можна звернутися до будь-якого IQOS Space.

Тримач IQOS ORIGINALS DUO або IQOS DUO не вібрує

Тримач IQOS повинен вібрувати лише у трьох випадках: відразу після включення, коли стик нагрівся і коли до закінчення сеансу залишилася пара затяжок.

Якщо тримач перестав давати такі підказки, тут може бути кілька причин:

1

Ти вимкнув вібросигнали в IQOS App. Підключи пристрій до програми та перевір налаштування в розділі "Режими вібрації".

2

Стався збій програмного забезпечення чи електроніки. У такому разі можуть допомогти два прийоми:

– перезавантаження пристрою. Для цього поверни тримач у зарядний пристрій та затисни верхню кнопку на 10 секунд. Після того, як індикатори згаснуть, продовжуй утримувати кнопку ще 2 секунди. Коли відпустиш кнопку, побачиш, що всі індикатори швидко блимнули білим.

– оновлення прошивки. Спробуй оновити прошивку у мобільному додатку IQOS. Для цього потрібно встановити IQOS App та підключити до нього пристрій за допомогою кабелю чи Bluetooth. Перевірити версію прошивки можна в "Налаштування пристрою" -> "Про мій пристрій". Якщо тобі доступна нова версія програмного забезпечення – онови її.

За оновленням прошивки можна також зайти в будь-який IQOS Space.

У тримачі IQOS ORIGINALS DUO або IQOS DUO зламалося лезо

Поломка нагрівального леза IQOS, на жаль, не підлягає ремонту і не покривається гарантією. Але є і хороша новина – ми готові зробити одну бонусну заміну пристрою на новий навіть у негарантійних випадках. Таку заміну можна зробити лише один раз протягом 12 місяців з дати покупки. Перевірити, чи доступна вона тобі можна в особистому кабінеті на iqos.ua в розділі «Мої пристрої».

Якщо бонусна заміна вже недоступна, можеш перевірити, які інші пропозиції доступні тобі за програмою Апгрейд

завжди акуратно вставляй стік у девайс, не натискаючи на нього надмірно;

чисти тримач лише спеціально призначеними для цього паличками та щіточкою;

при чищенні будь особливо обережним з нагрівальним лезом – не натискай на нього;

не прокручуй використаний стік, коли виймаєш його після сеансу.

Сеанс IQOS ORIGINALS DUO або IQOS DUO триває менше 6 хвилин

Один сеанс IQOS ORIGINALS DUO та IQOS DUO розрахований на 6 хвилин або 14 затяжок (дивлячись, що настане раніше). Якщо твій сеанс закінчується швидше, спробуй ретельно почистити ковпачок та нагрівальне лезо від залишків тютюну за допомогою спеціальних інструментів для чистки.

Не допомогло? Рекомендуємо перевірити версію прошивки пристрою. Остання версія прошивки запобігає дрібним помилкам у роботі IQOS, допомагає подовжити термін служби акумулятора та прискорює його роботу.

Оновити прошивку можна у будь-якому фірмовому магазині IQOS або прямо у смартфоні. Для цього потрібно встановити IQOS App – програму для користувачів IQOS.

1

Щоб оновити прошивку, підключи пристрій до IQOS за допомогою кабелю або Bluetooth.

2

Перевір версію прошивки в "Налаштування пристрою" -> "Про мій пристрій".

3

Якщо тобі доступна нова версія програмного забезпечення – онови її.

Якщо сеанс IQOS все одно залишається коротким, звернись, будь ласка, до служби підтримки.

IQOS погано тягнеться або мало аерозолю

Якщо ти тільки нещодавно перейшов на IQOS з сигарет, зверни увагу, що цей девайс "тягнеться" трохи не так, як цигарки. По-перше, IQOS легко "віддає" аерозоль, тому затяжка повинна бути менш інтенсивною, ніж сигаретна. По-друге, аерозоль систем нагрівання тютюну здається легшим (і за смаком, і за консистенцією) порівняно з димом. Тому спочатку може здаватися, що Айкос слабо тягнеться і дає замало аерозолю.

Декілька порад, як правильно використовувати IQOS, щоб затяжки були насиченими:

Оптимально затяжки мають бути рівномірними, з невеликими паузами та не надто інтенсивними. Інакше лезо просто не встигає прогрівати тютюн.

Не використовуй пристрій відразу. Дай йому прогрітися перед використанням 20 секунд.

Спробуй спочатку увімкнути тримач і лише через 5 секунд, коли лезо нагріється, вставити стік.

Що робити, якщо раніше IQOS тягнувся добре, але тепер дає мало аерозолю?

Для початку треба добре почистити девайс. Забруднення тримача та нагрівального леза залишками тютюну найсильніше впливає на кількість аерозолю.

1

Почекай, поки пристрій охолоне після використання, дістань тримач і зніми ковпачок.

2

Встав та обережно прокрути інструмент для чистки IQOS. Рекомендуємо крутити щіточку тільки в один бік, щоб не зламати нагрівальне лезо. Після цього можна витрусити частинки тютюну, що накопичилися.

3

Ретельно, але акуратно прибери все зайве за допомогою палички для чистки IQOS. Не використовуй зубочистки, пилки та інші предмети, щоб не пошкодити лезо.

Можливо, настав час поміняти ковпачок. Ми рекомендуємо робити це кожні 3-6 місяців. Згодом у нього можуть забиватися частинки тютюну, а це безпосередньо впливає на смак та кількість аерозолю.

Якщо це не допомогло, і твій Айкос так само погано тягнеться, принось його на діагностику в найближчий IQOS Space. Ми маємо спеціальне обладнання для діагностики подачі аерозолю. Воно імітує затяжки та заміряє кількість аерозолю, який генерує Айкос. Така перевірка безкоштовна і займає лише кілька хвилин.

IQOS ORIGINALS DUO або IQOS DUO погано пахне або гірчить аерозоль

Якщо тримач IQOS погано пахне або при використанні в аерозолі відчувається гіркий присмак, твій IQOS потребує ретельної чистки.

1

Почекай, поки пристрій охолоне після використання, дістань тримач і зніми ковпачок.

2

Встав та обережно прокрути інструмент для чистки IQOS. Рекомендуємо крутити щіточку тільки в один бік, щоб не зламати нагрівальне лезо.

3

Тепер витруси частинки тютюну, що накопичилися. Можна навіть легенько постукати тримачем по твердій поверхні.

4

Наступний крок – ретельно, але акуратно вичисти тримач зсередини за допомогою палички для чистки IQOS. Не використовуй зубочистки, пилки та інші предмети, щоб не пошкодити лезо.

5

Якщо тобі здається, що запах почав вбиратися у покриття, спробуй протерти тримач вологими серветками. Тільки слідкуй за тим, щоб волога не потрапила всередину IQOS.

6

Можна промити сам ковпачок водою. Тільки перед тим, як одягнути його назад на тримач, переконайся, що ковпачок повністю сухий.

У IQOS не вставляється стік

Спочатку переконайся, що вставляєш стік тютюновою стороною вниз. Якщо ти все робиш правильно, але стік все одно входить у тримач із зусиллям або не вставляється зовсім – ймовірно, у тримач чи ковпачок набився тютюн. Тут допоможе проста чистка.

Як почистити ковпачок та тримач IQOS від залишків тютюну:

1

Зніми з тримача ковпачок і постукай по тримачу, щоб витрусити залишки тютюну. Можна навіть постукати тримачем об стіл.

2

Тепер час чистки щіточкою. Відкрий, встав її в тримач і обережно прокрути 2-3 рази в одному напрямку, не натискаючи. Можна ще раз постукати по тримачу, щоб витрусити залишки тютюну.

3

Для важкодоступних місць використовуй палички для чистки IQOS. Не натискай занадто сильно, щоб не пошкодити лезо.

4

Не забуваємо про ковпачок. Для початку можна його просто "продути", щоб очистити від великих часточок тютюну. Після цього рекомендуємо почистити його спеціальними паличками для чистки або навіть промити водою. Головне, витерти його насухо та переконатися, що у тримач не потрапить вода.

Як зробити, щоб тютюн не залишався у тримачі:

не забувай піднімати ковпачок перед тим, як дістати стік після сеансу;

не діставай стік відразу після сеансу, поки нагрівальне лезо ще гаряче;

завжди знімай ковпачок перед тим, як витрусити залишки тютюну з тримача.

IQOS не підключається до телефону через Bluetooth

Bluetooth у IQOS потрібен для того, щоб підключитися до мобільного додатку IQOS App. Що робити, якщо підключитися не виходить?

1

Найпростіше – спробуй дістати тримач із зарядного пристрою та повернути його назад. Це допомагає у більшості випадків.

2

Якщо ні – вимкни та увімкни IQOS. Для цього потрібно затиснути кнопку на зарядному пристрої на 4 секунди. Коли всі індикатори згаснуть, затисни її знову на 4 секунди, щоб увімкнути Айкос. Перевір, чи вдалося з'єднатися з мобільним пристроєм.

3

Якщо ти вже підключався до смартфону раніше, спробуй видалити IQOS зі списку своїх пристроїв та підключи його знову.

4

Спробуй оновити прошивку в IQOS App, підключивши девайс за допомогою кабелю.

Тобі також може бути цікаво

бер. 31, 2022

IQOS блимає червоним: що робити? Практичні поради з відео

Читати більше

Гру 20, 2021

Гарантія на IQOS: скільки діє, що покриває, як зробити заміну IQOS

Читати більше

Гру 30, 2021

Зламався IQOS. 6 порад з самостійного «ремонту» IQOS

Читати більше

Жов 22, 2021

Як оновити прошивку IQOS до останньої версії?

Читати більше

Лип 2, 2021

IQOS шипить, тріщить чи видає інші звуки. Чому так може бути?

Читати більше

Кві 16, 2021

Інфографіка: перше знайомство із IQOS. Як працює, як користуватися

Читати більше

Залишились питання?
Зв'яжись з нами! Як тобі зручніше?

Кол-центр 4767 або
0 800 507 807

Facebook

Для отримання доступу до інформації, що містить цей веб-сайт, Вам повинно виповнитись 18 або більше.

Натискаючи «Підтвердити» ви також надаєте згоду на отримання інформації про продукцію, що представлена на сайті, за допомогою засобів дистанційного зв'язку згідно з ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».

Ми про все подбаємо.

Цей веб-сайт містить інформацію про продукти без тютюнового диму, призначені для повнолітніх, які так чи інакше продовжили б курити або вживати інші нікотиновмісні продукти в Україні. Бездимні продукти PMI не є альтернативою відмови від куріння та не розроблені як такі, що сприяють його припиненню.