Please note this website is intended for Ukraine, in order to ensure compliance with local legal requirements we need to redirect you to the country you are located in.

Лип 12, 2023

Що робити? IQOS VEEV не працює: не вібрує, протікає, не вмикається.

UPD. Через заборону ароматизованих е-сигарет в Україні, міні-вейп IQOS VEEV і поди до нього поступово зникатимуть з продажу по мірі того, як закінчуватимуться залишки зі старих партій. Тютюнові поди VEEV (з вмістом нікотину до 2%) будуть продаватися й надалі без обмежень. Переглянути актуальний асортимент картриджів VEEV.

Якщо ти стикався з проблемами у роботі IQOS VEEV (наприклад, Вів переставав вібрувати, дивно блимав, давав мало аерозолю чи протікав), ця стаття може допомогти тобі виправити або запобігти дрібним проблемам. Ми зібрали усі проблеми та помилки в роботі IQOS VEEV, з якими іноді стикаються користувачі, а також інструкції щодо того, як їх вирішити та уникнути в майбутньому.

  1. IQOS VEEV не вмикається або не запускається
  2. IQOS VEEV не вібрує
  3. IQOS VEEV блимає червоним
  4. IQOS VEEV горить або блимає білим
  5. IQOS VEEV протікає
  6. В IQOS VEEV мало аерозолю

IQOS VEEV не вмикається або не запускається

За нормальних умов Айкос Вів вмикається дуже просто. Вставляєш под у девайс, затискаєш кнопку на 1 секунду. Cвітлові індикатори покажуть рівень заряду батареї, і все — можна використовувати. Якщо ж Вів не вмикається так, як має, спробуємо підказати, як це виправити. Ймовірніше за все, міні-вейп не включається через одну з причин з переліку нижче:

IQOS VEEV індикатор



  1. IQOS VEEV просто розрядився
  2. Як розпізнати: якщо нижня поділка світлового індикатора зовсім не горить, або ж блимає кілька разів та згасає після натискання, можливо, твій девайс розрядився «під нуль».

    Що робити: підключи його до розетки з допомогою оригінального кабелю та адаптеру та зачекай кілька хвилин. Індикатор почне блимати — це означає, що зарядка почалась. 30 хвилин вистачить для повної зарядки.

  3. У поді VEEV закінчилась рідина
  4. Як розпізнати: верхній індикатор на Айкос Вів блимає білим, а сам девайс вимкнувся і не тягнеться — це може означати, що рівень рідини в картриджі занадто низький, і через це пристрій не дає зробити затяжку.

    Що робити: заміни под на новий. Завдяки технології IQOS MESH Вів може самостійно контролювати рівень рідини в поді і автоматично зупиняє сеанс, коли картридж закінчився.

  5. Картридж вставлено неправильно
  6. Як розпізнати: верхня поділка світлового індикатора блимає білим, а затяжки не йдуть — швидше за все, ти неправильно вставив картридж.

    Що робити: вийми картридж та встав заново. Маєш відчути легку вібрацію. Також, переконайся, що зняв жовтий захисний клапан з поду перш, ніж вставляти його в девайс.

  7. Стався збій електроніки IQOS VEEV
  8. Як розпізнати: Айкос Вів блимає червоним і не дає робити затяжки — можливо, це збій програмного забезпечення. Певно, девайс просто «завис».

    Що робити: Айкос Вів потрібно перезавантажити. Затисни кнопку на девайсі десь на 10 секунд. Далі IQOS VEEV двічі завібрує, а всі індикатори заблимають білим. Все, пристрій перезавантажено.

    Також, раз на півроку рекомендуємо оновлювати прошивку IQOS VEEV. Це безкоштовно і допомагає запобігати саме таким збоям електроніки. А ще, покращує роботу батареї і взагалі — подовжує період і якість роботи пристрою. Оновити прошивку Вів можна самостійно через додаток IQOS App або в одному з фірмових Айкос Спейсів — детально розповідаємо, як це зробити.

IQOS VEEV не вібрує

У Айкос Вів є режим віброзатяжок або, іншими словами, «сенсорний режим». Тобто, коли ти використовуєш девайс, під час кожної затяжки Вів трохи вібрує в руках.

Як розпізнати: VEEV перестав вібрувати під час затяжки, але в іншому працює нормально. Можливо, ти відключив віброзатяжки випадково затиснувши кнопку на девайсі під час затяжки або зробив це, коли тестував додаток IQOS App.

Що робити: зайди у додаток IQOS App. Якщо ти ще не підключав Вів до застосунку, натисни «Підключити IQOS» та слідуй інструкціям на екрані. Далі, в розділі «Пристрої» клікни на пункт меню «Сенсорний режим» — саме тут ти зможеш активувати вібрації. До речі, в додатку можна змінювати вид вібрацій на той, який подобається найбільше.

IQOS VEEV блимає червоним

Як розпізнати: якщо нижній індикатор блимає червоним, стався збій в роботі самого девайсу — його електроніки чи програмного забезпечення.

Що робити: достатньо перезавантажити Айкос Вів — затиснути кнопку на 10 секунд, дочекатись, поки девайс двічі завібрує, а всі індикатори заблимають. Все, можна знову використовувати.

IQOS VEEV горить або блимає білим

  1. Деякі індикатори рівномірно горять білим — так і має бути.

  2. Це нормально і жодної проблеми тут немає. Девайс просто показує рівень заряду, що залишився:

    • Якщо всі 4 поділки горять білим, пристрій повністю заряджений;
    • світиться 3 індикатори — залишилося близько 75% заряду;
    • світяться 2 — залишилася половина заряду;
    • якщо рівномірно горить лише нижній індикатор, рівень заряду менше 25% — час підзарядити Вів;
    • якщо нижній індикатор кілька разів блимнув білим і згас, це означає, що Айкос Вів повністю розрядився.

    Коли підключиш Вів до розетки, індикатори почнуть блимати білим. Це також ок — так девайс сигналізує про зарядку. Дочекайся, поки всі поділки не загоряться білим (повна зарядка займе близько 30 хв), і після цього від’єднай пристрій.

  3. Верхній та нижній індикатори одночасно горять білим — IQOS VEEV у процесі підключення до додатку IQOS App через Bluetooth.

  4. Це також нормальна робота індикаторів, а не сигнал про помилку. Почергове блимання 2-х з 4-х поділок індикаторів свідчить про те, що IQOS VEEV підключається до додатку IQOS App через Bluetooth.

  5. Лише верхній індикатор блимає білим — неправильно вставлений под або закінчилася рідина

  6. З пристроєм усе в порядку, але щось не так із подом. Можливо, у ньому закінчилася рідина, або под неправильно вставлений.

    Перевір через маленьке віконце в поді, чи в ньому залишилась рідина. Якщо тобі здається, що її немає або дуже мало, заміни картридж на новий.

    Якщо це новий под, і рідини у ньому достатньо, можливо, він неправильно вставлений. Просто вийми його, перевір, чи ти не забув зняти жовтий захисний клапан, та встав заново. Маєш відчути вібрацію. Це означатиме, що картридж вставлений правильно.

  7. Всі індикатори двічі заблимали білим і згасли — VEEV перегрівся або змерз

  8. IQOS VEEV працює оптимально за температури від 0°C до 40°C. Тож, якщо Вів довго був на холоді чи під сонцем, він може трохи заглючити.

    Виправити це легко — просто залиш девайс на деякий час у приміщенні з кімнатною температурою. Пристрій «відійде» і ти зможеш знову його використовувати.

    IQOS VEEV температурий режим

IQOS VEEV протікає: що робити, коли под тече

З протіканням е-сигарет інколи стикаються користувачі всіх типів пристроїв, що працюють на рідині: від вейпів до под-систем та одноразових електронних сигарет. Також, іноді стається, що рідина з поду VEEV може витікати. Ось кілька прийомів, які можуть допомогти запобігти протіканню VEEV:

  • Не використовуй IQOS VEEV лежачи та не перевертай девайс навмисно та надовго. Якщо ти довго використовуєш Вів, перевернувши його догори ногами, рідина може потрапляти у трубку подачі пари, розташовану всередині поду.
  • Не слід трусити та продувати поди або робити супер потужні затяжки. При цьому краплини рідини також можуть потрапити з резервуару до трубки подачі пари. Тому краще використовувати VEEV за призначенням та робити рівномірні та плавні затяжки.
  • Захищай поди від перепадів температур. Коли девайс потрапляє з холоду у тепло чи навпаки, чутливі до перепадів температур елементи можуть трохи розширюватися чи звужуватися. Через це под може підтікати.
  • Не бери IQOS VEEV із вставленим подом у літак. Через перепади тиску на різній висоті, деякі елементи поду можуть трохи стискатися чи розширюватися. Через це картридж Вів може текти.
  • Коли не використовуєш IQOS VEEV, зберігай його у вертикальному положенні. Якщо Вів із вставленним подом буде довго лежати, ризик протікання підвищиться. Тож, якщо маєш можливість, не клади пристрій, а став його вертикально, подом догори.

Що робити, якщо усе ж таки под VEEV потік:

  • Найкраще, заміни його на новий та не використовуй той картридж, що протік.
  • Якщо рідина потрапила на шкіру, промий цю ділянку водою з милом.
  • Якщо краплини рідини потрапили на губи чи у ротову порожнину, намагайся не ковтати їх, а за можливістю витерти серветкою та ретельно прополоскати рот водою.
  • Витри краплини рідини із пристрою серветкою насухо.

В IQOS VEEV мало пари

  1. У налаштуваннях додатку IQOS App виставлений режим зменшеної кількості пари

  2. Як розпізнати: у поді достатньо рідини, ти робиш затяжки як завжди, але IQOS VEEV видає менше пари, ніж зазвичай.

    Як вирішити: перевір налаштування свого Вів в додатку IQOS App. Можливо, ти змінив об’єм пари на режим «менше» та не повернув налаштування назад. Ми раніше вже розповідали як налаштувати об’єм аерозолю в додатку Айкос.

    IQOS app налаштування

  3. Ти затягуєшся занадто часто або надто слабко.

  4. Як розпізнати: ти нещодавно почав використовувати IQOS VEEV. Пристрій включений, працює, але тобі здається, що він дуже слабко тягнеться.

    Як вирішити: спробуй робити затяжки трошки інакше. IQOS VEEV має так звану “тугу затяжку”, що за відчуттями та зусиллями ближча до сигаретної, аніж до вейпінгової. Затяжки мають бути досить сильними (але не настільки, як, скажімо, у кальяна) та рівномірними, щоб рідина встигала прогріватися.

    Більше про те, Як використовувати IQOS VEEV, щоб було більше пари.

    Якщо жодне з рішень не допомогло або твоя проблема з IQOS VEEV не описана вище, звернись по допомогу до служби підтримки IQOS будь-яким зручним способом:

    Колцентр: 4767 або 0 800 507 807

    Viber-бот

    Telegram-бот

    Facebook

    Instagram

    IQOS VEEV має гарантію на 1 рік з моменту покупки. Якщо пристрій вийшов з ладу протягом гарантійного терміну, ми безкоштовно замінимо його на новий. Просто звернися до служби підтримки або найближчого IQOS Space.

    Інформація про продукцію на цій сторінці надається за допомогою засобів дистанційного зв'язку згідно з ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».

Для отримання доступу до інформації, що містить цей веб-сайт, Вам повинно виповнитись 18 або більше.

Натискаючи «Підтвердити» ви також надаєте згоду на отримання інформації про продукцію, що представлена на сайті, за допомогою засобів дистанційного зв'язку згідно з ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».

Ми про все подбаємо.

Цей веб-сайт містить інформацію про продукти без тютюнового диму, призначені для повнолітніх, які так чи інакше продовжили б курити або вживати інші нікотиновмісні продукти в Україні. Бездимні продукти PMI не є альтернативою відмови від куріння та не розроблені як такі, що сприяють його припиненню.