IQOS VEEV зламався?
Давай проведемо покрокову діагностику. Це швидко, просто та безкоштовно.
-
Перевірка несправностей
-
Прості поради, як виправити
-
Перевірка гарантії
-
Новий девайс по гарантії з доставкою
Що не так з твоїм IQOS VEEV?
IQOS VEEV горить або блимає білим
Найчастіше білі сигнали індикаторів говорять про нормальні процеси роботи: включення, використання, зарядку. Але може бути і так:
Це не помилка. Почергове блимання 2-х з 4-х поділів індикаторів говорить про те, що IQOS VEEV зараз підключається до додатку IQOS App через Bluetooth.
У поді закінчилася рідина або под встановлений неправильно. Перевір рівень рідини в прозорому віконці та, якщо потрібно, просто заміни под на новий. Якщо под новий і рідини в ньому достатньо – вийми картридж і встав його заново, поки не відчуєш легку вібрацію. Переконайся, що зняв жовтий захисний клапан з пода, перш ніж вставляти його в девайс!
Пристрій просто розряджений. Постав його на зарядку. У процесі заряджання IQOS VEEV можна використовувати.
Пристрій “замерз” або “перегрівся”. IQOS VEEV працює оптимально за температури від 0 до 40°C. Так що, якщо девайс довго був на холоді або на спеці, він може трохи заглючити. Виправити це легко – просто залиш Вів на деякий час у приміщенні з кімнатною температурою.
IQOS VEEV не вмикається або не запускається
Щоб увімкнути IQOS VEEV, потрібно вставити в нього под і затиснути кнопку на 1 секунду. Якщо девайс поводиться не так, швидше за все:
Постав його на зарядку, використовуючи офіційні кабель і адаптер. Індикатор почне блимати. Щоб повністю зарядити пристрій, тобі знадобиться лише 30 хвилин. Є лайфхак: використовувати IQOS VEEV можна й у процесі заряджання. Постав його на зарядку, використовуючи офіційні кабель і адаптер. Індикатор почне блимати. Щоб повністю зарядити пристрій, тобі знадобиться лише 30 хвилин. Є лайфхак: використовувати IQOS VEEV можна й у процесі заряджання.
Tехнологія IQOS MESH самостійно контролює рівень рідини в поді та автоматично зупиняє сеанс, коли картридж закінчився. Міні-вейп підкаже тобі про це білим блиманням верхнього індикатора. Перевір кількість рідини в картриджі через прозоре віконце і, якщо вона закінчилася, просто заміни под на новий.
У цьому випадку верхній індикатор також блиматиме білим. Від'єднай картридж і встав його заново до легкої вібрації. І не забудь зняти жовтий захисний клапан з пода, перш ніж вставляти його в девайс!
IQOS VEEV блимає червоним
Якщо нижній індикатор блимає червоним, швидше за все стався збій в електроніці або програмному забезпеченні. Це можна виправити самостійно:
Можливо, ти неправильно вставив под і IQOS VEEV його просто "не бачить". Встав його заново. Коли картридж буде правильно вставлено, IQOS VEEV легенько завібрує. І переконайся, що зняв жовтий захисний клапан з пода, перш ніж вставляти його в девайс!
Просто затисни кнопку приблизно на 10 секунд і відпусти. IQOS VEEV завібрує, індикатори заблимають.
Це безкоштовно і займає лише кілька хвилин. Щоб оновити прошивку, підключи пристрій до додатка IQOS. Перевір версію прошивки в "Налаштування пристрою" -> "Про мій пристрій". Якщо тобі доступна нова версія програмного забезпечення – онови її. Детальніше про те, як встановити додаток IQOS: Додаток IQOS App.
IQOS VEEV завис
Якщо IQOS VEEV завис і не вмикається або не тягнеться – спробуй його перезавантажити. Для цього затисни кнопку приблизно на 10 секунд і відпусти. Міні-вейп завібрує, індикатори заблимають.
Також рекомендуємо перевірити версію прошивки пристрою в мобільному додатку IQOS – можливо, її час оновити. Остання версія прошивки запобігає дрібним помилкам у роботі IQOS і прискорює його роботу.
Детальніше про те, як встановити додаток IQOS: Додаток IQOS App.
IQOS VEEV блимає синім
Хороші новини – це не поломка. IQOS VEEV блимає синім під час ручного перезавантаження модуля Bluetooth. Можливо, ти запустив його випадково, натиснувши на кнопку тричі.
Таке перезавантаження може стати в нагоді, якщо не вдається підключитися до додатку IQOS. Для цього потрібно увімкнути IQOS VEEV, а потім швидко натиснути кнопку тричі. Тоді нижній індикатор загориться синім і згасне. Тепер Bluetooth перезапущено і можна знову спробувати підключитися до додатка IQOS.
IQOS VEEV не вібрує
Одна з улюблених "фішок" користувачів – сенсорний режим (віброзатяжки). Пристрій легенько пульсує, коли робиш затяжку. Якщо цього не відбувається, швидше за все, ти його відключив у додатку або випадково затиснув кнопку під час затяжки. Щоб повернути вібрації, спробуй знову затиснути кнопку на пристрої під час затяжки на кілька секунд.
Якщо не спрацювало, перевір налаштування віброрежиму в Додатку IQOS . Після підключення міні-вейпу в розділі "Пристрої" клікни на пункт меню "Сенсорний режим" – тут ти зможеш активувати вібрації або змінити їх режим.
IQOS VEEV протікає
Іноді трапляється, що рідина з VEEV може витікати. Ось кілька лайфхаків, які можуть допомогти запобігти протіканню VEEV:
- заміни картридж на новий і не використовуй протікаючий.
- Якщо рідина потрапила на шкіру, промий цю ділянку водою з милом.
- Якщо краплі рідини потрапили на губи або в ротову порожнину, старайся не ковтати їх, а по можливості витерти серветкою і ретельно прополоскати рот водою.
- Витри краплі рідини із пристрою серветкою насухо.
В IQOS VEEV не вставляється картридж
Якщо в IQOS VEEV погано вставляється картридж, перевір, чи ти зняв жовтий захисний клапан з пода. Якщо ні, зніми і спробуй вставити ще раз. Коли под "встане" правильно, Айкос Вів легенько завібрує. Тепер міні-вейп можна використовувати.
IQOS VEEV не бачить картридж
Якщо IQOS VEEV не бачить под (у цьому випадку верхній індикатор блимає білим), картридж просто неправильно встановлений. Від'єднай його та спробуй встановити знову. Коли под "стає" правильно, Айкос Вів легенько вібрує.
Якщо це не допомогло – можливо, у поді закінчилася рідина. Перевірити її рівень можна через прозоре віконце. Якщо рідина все-таки закінчилася, спробуй встановити новий картридж.
Теж ні? Спробуй перезавантажити пристрій. Для цього затисни кнопку приблизно на 10 секунд і відпусти. IQOS VEEV завібрує, індикатори заблимають. Готово! Пристрій перезавантажився, його знову можна використовувати.
У IQOS VEEV мало аерозолю
IQOS VEEV може виділяти мало аерозолю з двох причин:
Це легко виправити! Подачу пару можна відрегулювати у мобільному додатку IQOS. Для цього підключи пристрій до додатку через кабель або Bluetooth і у вкладці "Кількість пари" увімкни опцію "більше".
Спробуй робити затяжки трохи інакше. Вони повинні бути достатньо сильними та рівномірними, щоб рідина встигала прогріватися.
IQOS VEEV не тягнеться або погано тягнеться
Якщо IQOS VEEV не тягнеться, можливо, у поді закінчилася рідина. Технологія IQOS MESH самостійно контролює рівень рідини в поді та автоматично зупиняє сеанс, коли картридж закінчився. У цьому випадку просто заміни под на новий. І не забудь зняти жовтий клапан перед встановленням.
Якщо IQOS VEEV погано тягнеться, спробуй робити затяжки інакше. Вони повинні бути досить сильними та рівномірними, щоб рідина встигла прогріватися.
IQOS VEEV не підключається до телефону через Bluetooth
Якщо мобільний додаток не бачить IQOS VEEV через Bluetooth, має допомогти ручне перезавантаження модуля. Для цього увімкни IQOS VEEV, а потім швидко натисни кнопку тричі. Нижній індикатор загориться синім і згасне. Тепер Bluetooth перезапущено і можна знову спробувати підключитися до додатка IQOS.