Перезавантаження іноді може знадобитися всім електронним гаджетам. Телефони, ноутбуки та інші девайси, трапляється, що підвисають. І краще рішення проблеми в цьому випадку — перезавантаження. З гаджетами для нагрівання тютюну все так само. На випадок, якщо вам коли-небудь знадобиться перезавантажити lil SOLID, додаємо докладну інструкцію.
Перезавантаження може допомогти, якщо lil SOLID почав блимати червоним. Іноді червоний індикатор сигналізує саме про збій програмного забезпечення, який усувається перезавантаженням.
Що робити, якщо Ліл блимає червоним?
- Зарядити. Перш за все поставте lil на зарядку на 1,5-2 години. Якщо індикатор все ще горить червоним, то проблема не в розрядженій батареї.
- Зігріти або охолодити. Ліл працює оптимально в діапазоні від 10 до 40 градусів. На морозі або при спеці електроніка може "заглючити". Якщо девайс переохолодився або перегрівся, то занесіть його в приміщення з помірною температурою, щоб зігріти або остудити природним шляхом. Після цього Ліл буде працювати в звичайному режимі.
- Перезавантажити. Якщо стався збій електроніки або софта, то повинне допомогти просте перезавантаження.

Керівництво по перезавантаженню lil SOLID
- Затисніть кнопку. Вона на корпусі всього одна.
- Дочекайтеся вібрації. Загориться індикатор.
- Індикатор засвітиться синім, блакитним і помаранчевим кольором два рази поспіль.
- Прозвучить довга вібрація і індикатор згасне.
- Можна відпускати кнопку. Перезавантаження закінчене.

Що робити, якщо перезавантаження не допомогло?
Якщо після перезавантаження ситуація не змінилася, то насамперед перевірте рівень заряду. Можливо, lil SOLID розряджений. Просто підключіть пристрій до розетки і залиште на 1,5-2 години. Радимо користуватися оригінальним кабелем і адаптером, який йде в комплекті з девайсом. Після цього рекомендуємо почистити пристрій спеціальною щіточкою (вона йде в комплекті) і паличками для чистки.
Якщо зовнішніх механічних пошкоджень немає, то краще звернутися в сервісний центр IQOS. Несправний прилад можна замінити на новий по гарантії. Гарантія діє 1 рік з моменту покупки.
Важливо: гарантія на lil SOLID не поширюється на поломки, що трапилися в результаті неправильного або неакуратного користування.
Куди звертатися для діагностики або заміни несправного пристрою по гарантії?
- Гаряча лінія 4767. Оператори проконсультують вас з приводу поломки, перевірять термін гарантії і оформлять заміну девайса при необхідності. Девайс на заміну можна отримати безкоштовною експрес-доставкою за 3 години.
- IQOS Space. У фірмовому магазині зможуть провести діагностику, оцінити поломку і зробити заміну на місці.
- Viber-бот. У боті ви зможете самостійно спробувати полагодити lil SOLID. Відкривайте розділ "Діагностика і гарантія" і дотримуйтесь інструкцій. Якщо підказки не допоможуть, то скористайтеся гарантією прямо в Viber і розмістіть замовлення на експрес-доставку замінного пристрою.
В яких випадках Айкосу потрібне перезавантаження?
- Індикатори горять червоним.
- Тримач або зарядний блок не заряджаються.
- Айкос не вібрує.
- Не світяться індикатори на тримачі або зарядному блоці.
Як перезавантажити айкос?
IQOS DUO
Затисніть кнопку на зарядному блоці на 10 секунд. Всі індикатори по черзі загоряться і згаснуть.
IQOS 2.4 плюс
Потрібно одночасно затиснути кнопку Bluetooth і кнопку включення на 2 секунди. Всі індикатори загоряться і згаснуть.
IQOS Multi
У цій моделі всього одна кнопка. Затискаємо на 10 секунд. Індикатор заблимає і потухне. Готово.
Більш докладна інструкція Як перезавантажити Айкос?
Що робити, якщо Айкос блимає червоним?