Перехід на IQOS
-
Я не впевнений, що IQOS – це те, що мені потрібно. Чи можна спробувати IQOS, перш ніж купити?
-
Так, ми проводимо презентацію продукту, а також можемо запропонувати його на тест-драйв до 7 днів безкоштовно.
-
Я щойно купив IQOS. Чи пропонуєте ви якусь персональну підтримку? Це безкоштовно?
-
Ми розуміємо, що спочатку повністю перейти на IQOS може бути не легко. Тому пропонуємо бонус – персональну підтримку QOACH. На найближчі 10 днів до ваших послуг персональний IQOS-експерт. Він відповість на всі запитання, нагадає, як правильно користуватися девайсом та поділиться секретними лайфхаками.
-
Як отримати персональну підтримку?
-
Звернись по допомогу до Служби підтримки клієнтів
Номер телефону кол-центру IQOS: 4767 або 0800 507 807
Час роботи: щодня з 09:30 до 21:30
або до найближчого магазину IQOS. -
Хто може скористатись персональною підтримкою?
-
Повнолітні курці, які хочуть продовжувати насолоджуватися смаком тютюну та переключились із сигарет на IQOS.