ЗАБУЛИ ПАРОЛЬ?


Продовжити з логіном
ЗАБУЛИ ПАРОЛЬ?

Ми відправили смс-код на номер [phone]


Продовжити з логіном
OR

Питання / відповіді

Перехід на IQOS

Я не впевнений, що IQOS – це те, що мені потрібно. Чи можна спробувати IQOS, перш ніж купити?
Так, ми проводимо презентацію продукту, а також можемо запропонувати його на тест-драйв до 7 днів безкоштовно.
Я щойно купив IQOS. Чи пропонуєте ви якусь персональну підтримку? Це безкоштовно?
Ми розуміємо, що спочатку повністю перейти на IQOS може бути не легко. Тому пропонуємо бонус – персональну підтримку QOACH. На найближчі 10 днів до ваших послуг персональний IQOS-експерт. Він відповість на всі запитання, нагадає, як правильно користуватися девайсом та поділиться секретними лайфхаками.
Як отримати персональну підтримку?
Звернись по допомогу до Служби підтримки клієнтів
Номер телефону кол-центру IQOS: 4767 або 0800 507 807
Час роботи: щодня з 09:30 до 21:30
або до найближчого магазину IQOS.
Хто може скористатись персональною підтримкою?
Повнолітні курці, які хочуть продовжувати насолоджуватися смаком тютюну та переключились із сигарет на IQOS.
Ви є повнолітнім (старше 18 років) і курите або використовуєте інші нікотиновмісні продукти?
Підтвердити
Ми про все подбаємо. Цей веб-сайт містить інформацію про продукти без тютюнового диму, призначені для повнолітніх, які так чи інакше продовжили б курити або вживати інші нікотиновмісні продукти в Україні. Бездимні продукти PMI не є альтернативою відмови від куріння та не розроблені як такі, що сприяють його припиненню.
Для отримання доступу до інформації, що містить цей веб-сайт, Вам має виповнитися 18 або більше