Так, можна. Для цього просто витягніть стік MiiX з пристрою.
Якщо не вставити стік знову протягом 5 секунд, девайс завібрує та закінчить нагрівання.
Якщо нагрівання продовжується навіть без стіка, натисніть і утримуйте кнопку протягом 2 секунд.
Не вставляйте використаний стік, це може зашкодити пристрою.
Можливо, частинка фільтру від попереднього стіку застрягла всередині пристрою.
Зніміть ковпачок та скористайтеся шпилькою, що йде в комплекті з lil HYBRID, щоб видалити залишки фільтру з пристрою. Потім поверніть ковпачок на місце та спробуйте знову вставити стік MiiX.
Якщо ви помітили крапельки рідини в пристрої чи на поді:
1. Вимкніть пристрій і дайте йому охолонути.
2. Вийміть под з пристрою.
3. Скористайтеся паличкою для чистки, що йде у комплекті з lil HYBRID, щоб прибрати залишки рідини з нагрівальної камери та місця кріплення пода.
4. Не використовуйте под, якщо він пошкоджений, виглядає не так як зазвичай, зламаний або протікає.
Кол-центр IQOS: 4767 або 0800507807
Час роботи: 9:30—21:30, без вихідних
Viber: Чат-бот IQOS
Telegram: @iqosua_bot
Facebook: IQOS Ukraine