Ви старше 18 років і курите або використовуєте інші продукти з нікотином?
Вкажіть місяць і рік народження.

ПІДТВЕРДИТИ

Для отримання доступу до інформації, що містить цей веб-сайт, Вам має виповнитися 18 або більше

Натискаючи «Підтвердити» ви також надаєте згоду на отримання інформації про продукцію, що представлена на сайті, за допомогою засобів дистанційного зв'язку згідно з ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».

Ми про все подбаємо.

Цей веб-сайт містить інформацію про продукти без тютюнового диму, призначені для повнолітніх, які так чи інакше продовжили б курити або вживати інші нікотиновмісні продукти в Україні. Бездимні продукти PMI не є альтернативою відмови від куріння та не розроблені як такі, що сприяють його припиненню.

Не змогли знайти
твоє місто

Обери своє місто. Це допоможе нам правильно відображати наявність товарів у твоєму місті.

Обрати місто

Це твоє місто?

Якщо ні, зміни місто. Це допоможе нам правильно відображати наявність товарів у твоєму місті.

Київ
Змінити
Так

Твоє місто

    або

    Обери зі списку

    • Київ
    • Одеса
    • Харків
    • Львів
    • Дніпро
    • Полтава
    Обрати

    Екстра гарантія - FAQs

    Екстра гарантія – це платна послуга, що дає 1 рік додаткової гарантії після того, як закінчиться звичайна гарантія. Екстра гарантія покриває всі гарантійні поломки (ті, що сталися з вини виробника), а для IQOS ORIGINALS DUO, IQOS ORIGINALS ONE та IQOS DUO – навіть негарантійні (ті, що сталися через неправильне чи необережне користування).

    Звичайну гарантію від виробника на 1 рік ти отримуєш за замовчування разом з покупкою будь-якого пристрою від IQOS. Доплачувати за цю гарантію нічого не потрібно. Екстра гарантія – це платна послуга, яку можна купити окремо. Вона додає до твоєї звичайної гарантії ще 1 рік.

    Більше про те, як працює гарантія на IQOS.

    Вартість екстра гарантії складає від 59 грн до 399 грн. Ціна залежить від моделі та віку пристрою. Екстра гарантія на нові пристрої (якщо купуєш її одночасно з девайсом), коштує трохи дешевше.

    Актуальні ціни на екстра гарантію для твоїх старих девайсів тут:

    Екстра гарантія на 12 місяців на IQOS ORIGINALS DUO

    Екстра гарантія на 12 місяців на IQOS DUO

    Екстра гарантія на 12 місяців на lil SOLID

    Екстра гарантія на 12 місяців на lil SOLID Es

    Ти можеш придбати екстра гарантію для будь-якого з девайсів IQOS ORIGINALS ONE, IQOS ORIGINALS DUO, IQOS DUO, lil SOLID Es, lil SOLID 2.0 та навіть для декількох одночасно.

    Можна додати екстра гарантію до нового девайсу одразу під час покупки. Ми нагадаємо про це, коли будеш замовляти. Або купити її окремо для будь-якого зі своїх девайсів (на який звичайна гарантія діятиме ще хоча б 3 місяці).

    UPD: На жаль, екстра гарантію для lil HYBRID та IQOS VEEV більше не можна замовити. Але якщо ти встиг придбати гарантію раніше, то для тебе нічого не змінюється. Можеш продовжувати користуватися всіма перевагами екстра гарантії для Айкос Вів та Ліл Хайбрід згідно з умовами договору.

    Ти не зможеш скористатися екстра гарантією для:

    • Міні-вейпу IQOS VEEV
    • Cтарих моделей девайсів, вже знятих з виробництва (IQOS 2.4 Plus, IQOS 3, IQOS 3 MULTI, lil SOLID 1.0, lil HYBRID)
    • Пристроїв, що не зареєстровані у тебе в профілі. Просто зареєструй їх!
    • Пристроїв у яких закінчилася звичайна гарантія, або залишилося менше 3 місяців до її закінчення
    • Девайсів, для яких ти вже купив екстра гарантію
    • Пристрої, які в ході діагностики були зафіксовані як несправні

    Ти можеш купити екстра гарантію на iqos.ua, у брендовому магазині IQOS Space або навіть, зателефонувавши на гарячу лінію.

    Якщо ти бачиш, що Екстра гарантія тобі недоступна, це означає, що у тебе немає девайсів, що відповідали б умовам екстра гарантії. Щоб ти зміг замовити екстра гарантію, твій девайс має відповідати умовам нижче:

    • Пристрій зареєстрований у профілі
    • На пристрій ще діє звичайна гарантія (залишилось хоча б 3 місяці)
    • Пристрій не має екстра гарантії
    • Пристрій ніколи не фіксувався як несправний

    Ти можеш подивитися у своєму профілі, розділ Мої пристрої. Там вказаний статус гарантії: чи вона вже активна, якщо так, то до коли діятиме, а якщо ні – то, коли активується. Також ти завжди можеш звернутися до служби підтримки IQOS. Ми підкажемо.

    Майже так само, як і звичайною.

    Коли знадобиться, ти зможеш звернутися до будь-якого брендового магазину IQOS Space, служби підтримки IQOS, або провести діагностику онлайн та замовити заміну за гарантією з безкоштовною доставкою. Несправний пристрій потрібно буде повернути.

    Пара відмінностей від звичайної гарантії, на які потрібно зважати:

    1. Щоб скористатися Екстра гарантією, тобі знадобляться твій ІПН та номер договору Екстра гарантії (отримаєш його смс-кою, а якщо загубив, то продублюємо ще раз по запиту).
    2. Екстра гарантія працює лише в Україні, в той час як звичайна гарантія на IQOS діє по всьому світу.

    З документів тобі знадобиться лише твій ІПН. Навіщо? Екстра гарантія надається шляхом страхування пристрою. Відповідно до законодавства України щодо страхування, для заміни пристрою за страховкою (екстра гарантією) знадобиться скан або фото ІПН.

    Також тобі потрібен буде сам несправний пристрій, оскільки його потрібно буде повернути. Гарантійний талон, чек, тощо не потрібні.

    Екстра гарантія працює завдяки партнерству IQOS та страхової компанії VUSO. Наш партнер страхує ризики поломки пристрою, тому укладається договір страхування. Збережи його, оскільки номер договору знадобиться, щоб замінити несправний пристрій на новий за гарантією. Якщо договір загубиться, не переймайся, ми продублюємо його ще раз.

    Якщо пристрій вийде з ладу ти матимеш справу лише з IQOS, звертатися до страхової компанії не потрібно. Усе як зазвичай: зможеш завітати до IQOS Space чи звернутися до служби підтримки.

    Якщо твій девайс вийде з ладу, поки діє екстра гарантія, ти зможеш замінити його на новий один раз. Чому один? Це ж очевидно! Після заміни на новий девайс діятиме звичайна міжнародна гарантія, тобто екстра гарантія тобі вже не знадобиться.

    Ми рідко відмовляємо у заміні несправного пристрою за екстра гарантією. Таке може статися у цих випадках:

    • пошкодження девайсу не впливають на його роботу (наприклад, просто знос із часом, потертості, подряпини корпусу, тощо);
    • поломка lil SOLID Es, lil SOLID 2.0 чи lil HYBRID є негарантійною (тобто сталася через необережне або неправильне використання). Для IQOS ORIGINALS ONE/DUO та IQOS DUO екстра гарантія покриває також і негарантійні поломки.

    Ні. Екстра гарантія діє лише в Україні, ти не зможеш скористатися нею закордоном. Але ти можеш придбати екстра гарантію для пристрою, який колись купив закордоном, а зараз користуєшся ним в Україні. Тільки не забудь спочатку зареєструвати його у профілі.

    Ні, не можна. Екстра гарантія купується до конкретного пристрою та працюватиме лише для девайсу з конкретним серійним номером.

    Екстра гарантію не можна перенести на інший пристрій або передати її іншому користувачу. Тому, якщо ти подаруєш комусь IQOS з екстра гарантією, отримувач не зможе нею скористатися.

    Так, можна, але не в повному обсязі. Оскільки екстра гарантія є страховою послугою, її вартість не може бути відшкодовано повністю. Чим менше часу пройшло з моменту покупки екстра гарантії, тим більшу частину вартості можна повернути. Для повернення потрібно звернутися до компанії-страхувальника VUSO за номером 0800503773.

    lil HYBRID було знято з продажів в Україні. Тому на нього, як і на інші старі моделі (IQOS 2.4 Plus, IQOS 3, IQOS 3 MULTI, lil SOLID 1.0), не можна замовити екстра-гарантію.
    Так, для тебе нічого не змінюється. Екстра-гарантія на lil HYBRID, яка була придбана раніше, діє згідно з умовами програми. Ти зможеш скористатися нею в будь-який час в межах терміну дії договору.
    Так. Екстра гарантія на IQOS VEEV, яка була придбана раніше, діє згідно з умовами програми. Ти зможеш скористатися нею в будь-який час в межах терміну дії договору.
    Не виключає усіх ризиків. Аерозоль містить нікотин, що викликає залежність. Тільки для використання повнолітніми особами.