ОТРИМАТИ ПАРОЛЬ


ПОВЕРНУТИСЯ
ОТРИМАТИ ПАРОЛЬ

Ми відправили смс-код на номер [phone]


ПОВЕРНУТИСЯ

ЗЛАМАВСЯ IQOS, А ГАРАНТІЯ ЗАКІНЧИЛАСЬ. ЩО РОБИТИ?

Як зробити ремонт IQOS самостійно
Онлайн-діагностика IQOS
Що треба знати про гарантію на IQOS?
IQOS зламався, але гарантія закінчилась або бонусна негарантійна заміна вже використана
Апгрейд старого девайса на новий IQOS DUO

IQOS, як і будь-який інший електронний пристрій, може іноді виходити із ладу. В багатьох випадках, з цим легко впоратись самотужки або можна звернутись у службу підтримки IQOS. Найперше, що можна спробувати зробити – це самостійно «полагодити» девайс.

Як провести ремонт Айкос самостійно

Самостійний ремонт Айкос

Більшість несправностей із пристроєм можна вирішити елементарними способами: заряджанням, чищенням та перезавантаженням. Це може допомогти, якщо IQOS не затягується, не вмикається або блимає червоним.

  1. Для початку якісно чистимо IQOS. Рекомендуємо це робити за допомогою спеціальної щіточки та паличок для чистки після кожних 20 використань. Детальніше про те, як чистити айкос, можна прочитати тут.
  2. Якщо тримач не заряджається всередині зарядного пристрою, то протираємо його внизу за допомогою м’якої тканини.
  3. Далі потрібно переконатися, що девайс повністю заряджений. Підключіть його до мережі до повного заряджання. Краще це зробити від розетки. У ноутбука та павербенка може не вистачати сили струму. Також ми рекомендуємо використовувати тільки оригінальний блок живлення та кабель, які йдуть у комплекті із IQOS.
  4. Якщо IQOS просто блимає червоним, і нічого із вище перерахованого не допомогло, а причина не зрозуміла, спробуйте перезавантажити його. Можливо, проблема у збої програмного забезпечення. Ось детальна інструкція по перезавантаженню різних моделей IQOS.
  5. Якщо IQOS перегрівся чи переохолодився, потрібно помістити його в кімнатну температуру. Робочий діапазон температур для IQOS DUO і Multi від 0° до 50° C, для IQOS 2.4 Plus — від 10° до 40° C. Через деякий час електронніка повинна «ожити».

Онлайн-діагностика IQOS

Онлайн-діагностика Айкос

Більш зручніше та швидше провести діагностику несправностей IQOS через безкоштовний чат-бот Viber або Telegram. Боти знають найбільш розповсюджені варіанти збоїв та несправностей і допоможуть швидко визначити та рішити проблему, якщо її взагалі можна вирішити в такому режимі.

Щоб провести діагностику, потрібно зробити наступні кроки:

  1. Зайти в чат-бот IQOS в Viber
  2. Обрати розділ «Діагностика та гарантія». Якщо IQOS був підв’язаний у вашому профілі, то він відобразиться у списку пристроїв. В іншому випадку натисність «Додати пристрій» та, виконуючи інструкції, додайте його в обліковий запис. Це швидко!
  3. Оберіть потрібний пристрій та нажміть «Пройти діагностику».
  4. Обирайте ті варіанти, які краще за все описують «симптоми» і проблему із пристроєм. Чат-бот надасть рішення на основі цих відповідей.

Якщо, дотримуючись рекомендацій боту, не вдалось вирішити проблему, необхідно звернутись у службу підтримки IQOS.

Що потрібно знати про гарантію на IQOS?

Гарантія на Айкос

Ми не робимо ремонт IQOS. Не забираємо пристрій на довгу експертизу, не передаємо на тиждень в сервісний центр. Натомість замінюємо несправний пристрій на новий по гарантії безкоштовно. Робимо це практично моментально в фірмових магазинах, експрес-доставкою за 3 години (при звертанні на гарячу лінію) або в магазинах мережі Алло.

Не залежно від того, де ви придбали Айкос (на офіційному сайті, в IQOS Space, магазинах наших партнерів чи навіть закордоном), на нього діє гарантія протягом 1 року з моменту придбання. Навіть якщо IQOS подарували, або вам дістався б/в IQOS, ви можете зареєструвати його на себе, і у випадку несправності також скористатись гарантією, якщо вона ще діє. Ось тут можна перевірити строк дії гарантії.

Як перевірити термін гарантії та підв'язати пристрій у свій акаунт дивись у відео-інструкції.

Гарантія у IQOS міжнародна. Це означає, що, якщо ваш IQOS зламався, поки ви подорожуєте, - це не є проблемою. Гарантія на пристрій діє у всіх країнах, де офіційно представлений бренд. Детальніша інформація як діє і як скористатись гарантією на IQOS

Ще одна незвичайна особливість сервісної підтримки IQOS – це бонусна негарантійна заміна. Якщо Айкос зламався в результаті неправильного чи необережного використання, такі випадки не покриваються гарантією. За цих умов на допомогу приходить бонусна негарантійна заміна.

IQOS зламався, але гарантія закінчилась або бонусна негарантійна заміна вже використана

Закінчилась гарантія на IQOS

Якщо IQOS вийшлов із ладу, а гарантія вже закінчилась, не спішіть засмучуватись. Обов’язково зверніться до служби підтримки або проведіть онлайн діагностику гаджету в Viber-боті. Якщо вирішити проблему в віддаленому режимі не виходить, ви можете придбати новий компонент для IQOS 3 DUO (тримач чи зарядний пристрій) на заміну тому, що вийшлов із ладу, по спеціальній ціні – 299 грн. Щоб оформити замовлення чи дізнатись деталі пропозиції, потрібно звернутись до колл-центру за номером 4767, в будь-який IQOS Space вашого міста або пройти діагностику в чат-боті. Важливо, що старий несправний компонент необхідно буде повернути нам.

Для IOQS 2.4+ та IQOS 3 Multi також можуть бути доступні спеціальні пропозиції. Зателефонуйте в кол-центр (за номером 4767) і ми спробуємо допомогти!

Апгрейд старого девайса на новий IQOS DUO

З 1 квітня 2021 року ми змінили ціни на пристрої і можливо, вас зацікавить апгрейд до найновішої моделі IQOS DUO за 1599 грн. Старий девайс можна буде тримати як запасний.

Ви є повнолітнім (старше 18 років) і курите або використовуєте інші нікотиновмісні продукти?
Підтвердити
Ми про все подбаємо. Цей веб-сайт містить інформацію про продукти без тютюнового диму, призначені для повнолітніх, які так чи інакше продовжили б курити або вживати інші нікотиновмісні продукти в Україні. Бездимні продукти PMI не є альтернативою відмови від куріння та не розроблені як такі, що сприяють його припиненню.
Для отримання доступу до інформації, що містить цей веб-сайт, Вам має виповнитися 18 або більше