FORGOT PASSWORD?


Continue with login
FORGOT PASSWORD?

We sent an sms-code to phone [phone]


Continue with login
OR

ЗЛАМАВСЯ IQOS. 5 ПОРАД ЩОДО САМОСТІЙНОГО «РЕМОНТУ» IQOS

Як і з будь-якою електронікою, у айкоса можливі поломки. Трапитися може що завгодно - зламалося лезо, перестав заряджатися, не вібрує, блимає червоним, впав у воду і багато іншого.

Якщо у вас виникли проблеми з айкосом — не варто панікувати або відразу відправлятися в магазин за новим девайсом. Частина із них можна спробувати виправити і усунути самостійно.

П'ять способів полагодити айкос самостійно

  1. Зарядити.

    Симптоми: IQOS не включається, IQOS не світиться, зарядний пристрій IQOS блимає червоним, тримач IQOS не заряджається, зарядний пристрій не світиться.

    Спробуйте поставити пристрій на зарядку. Ми радимо користуватися оригінальним зарядним пристроєм, який йде в комплектації.

    Якщо не працює тільки що куплений і ще жодного разу не використаний IQOS, поставте його заряджатися. Дайте йому час на повну зарядку (до 120 хвилин).

    Дивіться відеоінструкцію, як заряджати IQOS.


  2. Перезавантажити.

    Симптоми: IQOS не вібрує, IQOS не включається, IQOS не світиться, IQOS не заряджається.

    Це найпростіший спосіб.

    Коли починає зависати комп'ютер або смартфон — ми його перезавантажуємо. Так само потрібно перезавантажити Айкос. Це повинно допомогти в разі збою електроніки або програмного забезпечення.

    Дивіться відеоінструкцію, як перезавантажити IQOS.


    Для того щоб перезавантажити IQOS 3 DUO, потрібно затиснути кнопку включення на 10 секунд і почекати. На боковій панелі згаснуть всі індикатори. Після того, як індикатори два рази замигають — пристроєм можна користуватися.

    Щоб перезавантажити IQOS 2.4 Plus, потрібно одночасно затиснути кнопку включення і Bluetooth. Через дві секунди всі лампочки загоряться.

    Для перезавантаження IQOS Multi досить затиснути єдину кнопку на пристрої на 10 секунд — кнопку включення.

  3. Почистити.

    Симптоми: неприємний запах, IQOS не тягнеться, мало аерозолю (пару), IQOS не включається.

    Для чищення пристрою краще використовувати щіточку, яка йде в комплектації. Крім щіточки використовуйте фірмові ватні палички, злегка просочені спиртом. Чистити девайс потрібно дуже акуратно, щоб не пошкодити лезо всередині тримача.

    Радимо проводити чистку після кожної пачки стіків, щоб смак не псувався, а пристрій був справним.

    Дивіться відео інструкцію, як правильно чистити IQOS.


  4. Протерти контакти знизу тримача.

    Симптоми: тримач IQOS блимає червоним, тримач IQOS не заряджається.

    Якщо контакти у тримача забруднилися, то він може не заряджатися. Знизу тримача IQOS 3 DUO і IQOS 2.4 Plus є контакти, через які він заряджається від зарядного блоку.

    айкос зарядка

    Протерти контакти можна будь-якою м'якою тканиною, але не використовуйте гострі предмети.

  5. Нагріти або охолодити

    Симптоми: IQOS не включається, IQOS блимає червоним або будь-яким іншим кольором.

    Оптимальна температура для роботи Айкос — від 0 до 50 градусів.

    Наприклад, на морозі смартфони можуть розряджатися швидше, вимикатися або «глючити». Якщо Айкос замерзає, з ним може відбуватися те ж саме. Щоб нагріти девайс до робочої температури — занесіть його в тепле приміщення. Не потрібно гріти IQOS за допомогою мікрохвильової печі, фена або батареї. Це може пошкодити електроніку.

    При високій температурі айкос може вести себе так само.

    Для того, щоб цього уникнути, не залишайте пристрій там, де він може замерзнути або перегрітися.

Онлайн діагностика в Viber-боті

Вайбер бот — це заздалегідь змодельований набір відповідей, які вирішують найбільш популярні запити. Це швидкий і простий спосіб вирішити проблему за пару хвилин прямо в смартфоні. Для цього не потрібно завантажувати додаткових додатків, якщо у вас вже є Viber.

У разі поломки, ми радимо в першу чергу звернутися до Viber-боту, тому що в ньому розписані всі можливі варіанти несправностей вашого девайса.

У чат-боті ви можете пройти безкоштовну онлайн діагностику Айкоса, скористатися інструкцією або оформити заміну несправного пристрою по гарантії з доставкою.

Як скористатися онлайн діагностикою в чат-боті?

  1. Відкривайте чат-бот IQOS Ukraine.
  2. Заходьте в розділ "Діагностика і гарантія". Якщо ви ще не зареєстрували свій девайс, то введіть свій номер телефону і слідуйте покроковій інструкції, яку вам пропонує бот.
  3. Потім оберіть пристрій, який необхідно полагодити і елемент, з яким виникли проблеми. Це може бути тримач або зарядний пристрій.
    Важливо! Якщо минуло вже більше року з моменту покупки або останньої гарантійної заміни, то девайс в списку не відобразиться.
  4. Перегляньте запропоновані варіанти поломок і виберіть ту, яка схожа на ваш запит. Переконайтеся, що девайс заряджений і включений.
  5. Якщо рекомендації бота не виправили ситуацію, то оформіть онлайн заміну девайса з доставкою Новою поштою або кур'єром.

Заміна Айкос по гарантії

Термін дії гарантії IQOS — 1 рік.

У разі, якщо ви протягом цього року звертаєтеся з поломкою, то гарантія відраховується заново з моменту заміни пристрою на новий.

На тримач і зарядний пристрій діє окрема гарантія. Наприклад, якщо ви окремо замінювали тримач, то термін гарантії зарядного блоку буде відрізнятися.

Читайте більше про гарантії на IQOS.

Як дізнатися чи діє гарантія?

За пару хвилин можна перевірити чи діє ще гарантія на ваш IQOS.

Якщо ваш пристрій зареєстровано в профілі на сайті iqos.ua, то ви можете перевірити термін гарантії в Viber-боті.

Пристрій автоматично додається в профіль, якщо він куплений в IQOS Space або на iqos.ua.

Якщо вам подарували Айкос, ви його купили в інших магазинах або на олх, то ви можете його зареєструвати на себе через форму Перевір свій IQOS і скористатися офіційною гарантією.

Що робити, якщо закінчилася гарантія на Айкос?

Якщо гарантія на пристрій вже закінчилася, ви можете скористатися програмою Онови IQOS.

Якщо у вас вже є Айкос, то ви можете оновити його до IQOS 3 DUO за спеціальною ціною 1599 грн. При цьому старий девайс залишається з вами.

Де і як замінити Айкос по гарантії?

  • IQOS Space і магазини АЛЛО.

    Повний список магазинів і сервісних точок ви можете знайти на нашій інтерактивній карті.

  • Замовлення кур'єрської доставки через колл-центр.

    Щоб оформити заміну по телефону - зателефонуйте за номером 4767. Оператори колл-центру зможуть оформити заміну девайса кур'єрською доставкою або Новою Поштою.

  • Замовлення кур'єрської доставки через Viber бот.

    Дотримуйтесь підказок та інструкцій IQOS бота в розділі "Діагностика і гарантія". Контакти і дані для кур'єрської заміни ви зможете залишити прямо в боті.

А якщо це негарантійна поломка IQOS?

Гарантійні випадки — це зазвичай брак виробництва, несправність в комплектації або програмному забезпеченні.

Негарантійні — виникають в результаті неправильного або необережного використання. Наприклад, Айкос впав у воду, зламалося лезо, Айкос впав і тріснув.

Ми розуміємо, наскільки це неприємно, особливо, якщо тільки недавно купили девайс. Тому ми готові один раз протягом першого року замінити пристрій з негарантійною поломкою.

Are you over 18 years of age and are you a smoker or user of other nicotine products?
Confirm
We care. This website has information about smoke-free products, which are for adults who would otherwise continue to smoke or use other nicotine products in Ukraine. PMI’s smoke-free products are not an alternative to quitting and are not designed as cessation aids.
You must be 18 or over to access materials on this site