GET PASSWORD


GO BACK
GET PASSWORD

We sent an sms-code to phone [phone]


GO BACK

ВСЕ ПРО ГАРАНТІЮ ДЛЯ IQOS І LIL SOLID

Ви вже якийсь час користуєтеся своїм IQOS або lil SOLID, але раптом щось пішло не так і гаджет перестав працювати – можливо, прийшов час скористатися гарантією. Але як це зробити, куди звертатися, де знайти чек? У цій статті ми зібрали всю необхідну інформацію про гарантійний сервіс на IQOS і lil для того, щоб ви точно знали що до чого.

Скільки діє гарантія на IQOS і lil SOLID

Якщо ти купуєш IQOS або lil SOLID, можеш бути впевнений, що ми не залишимо тебе без крутого сервісу. Гарантія на будь-який пристрій IQOS і lil діє протягом одного року з моменту покупки. Що б не сталося за ці 12 місяців, ми допоможемо, проконсультуємо, а в разі гарантійної поломки гаджета – замінимо його на новий.

Ремонт IQOS та lil SOLID

Ремонт або заміна Айкос і Ліл по гарантії

Важливо знати, що ми не ремонтуємо несправні пристрої. Якщо швидка діагностика IQOS і lil SOLID не допоможе повернути його до роботи, ми просто замінимо девайс або пошкоджений елемент (тримач або зарядний пристрій) на новий по гарантії.

Відлік гарантії на замінену комплектуючу поновлюється. Так що +12 місяців гарантії. Тому у тримача і зарядного пристрою можуть бути різні терміни гарантії.

Кількість гарантійних замін необмежена. Протягом дії гарантії ми проведемо заміни стільки разів, скільки буде потрібно.

Бонусна заміна IQOS

Бонусна заміна IQOS в негарантійних випадках

У користувачів IQOS є одна бонусна заміна в негарантійних випадках. Але скористатися нею можна тільки один раз протягом одного року з дати покупки.

До негарантійних випадків заміни відносяться пошкодження, які відбулися через неправильне, неакуратне або нецільове використання IQOS, і які впливають на роботу пристрою. Якщо ж на вашому IQOS з'явилися подряпини, вм'ятини та інші пошкодження, при яких гаджет працює справно, замінити його на новий ми не зможемо.

Важливо: на lil SOLID бонусна негарантійна заміна не поширюється.

Як перевірити гарантію на IQOS та lil SOLID

Як перевірити, чи діє ще гарантія на IQOS або lil SOLID

Щоб перевірити, чи діє ще гарантія на ваш IQOS, скільки часу залишилося до її завершення, вам потрібен тільки сайт iqos.ua або чат-бот IQOS в Viber:

  1. Зайдіть в свій особистий кабінет (іконка з чоловічком в правому верхньому кутку) і відкрийте вкладку "Мої пристрої".
    Там міститься інформація про всі зареєстровані вами гаджети. Якщо ж з якихось причин пристрої не відображаються, вам потрібно буде зареєструвати їх самостійно. Після того як елементи пристрою з'являться у вашому кабінеті, можна буде легко перевірити як і термін гарантії, так і доступні бонусні заміни.
  2. Якщо IQOS / lil вам подарували або вам дістався б/в айкос, його гарантію теж можна перевірити. Зареєструйте його в кабінеті, як це описано вище. Або просто зайдіть в розділ "Гарантія" і введіть в порожніх полях серійний номер тримача і ваш номер телефону.
    Вже через хвилину на сторінці з'явиться інформація про те, скільки ще залишилося до закінчення гарантійного терміну, або протягом дня ми Вам передзвонимо і розповімо особисто про активні гарантії на пристрої, які зареєстровані у вашому профілі і відповімо на всі ваші запитання.

Також про термін закінчення гарантії і можливості використовувати бонусну заміну можна дізнатися в нашому Viber-боті. Для цього потрібно відкрити в вайбер сторінку бота і вибрати іконку "Діагностика та гарантія". Бот видасть список зареєстрованих пристроїв і перевірить гарантію на те з них, що ви оберете, якщо воно вже зареєстровано на сайті, і видасть всю необхідну інформацію.

Також можна самостійно зателефонувати за номером 4767 і дізнатися про гарантію особисто.

Приклади гарантійних поломок IQOS / lil SOLID

Якщо на ваш IQOS або lil SOLID все ще діє гарантія, ми зможемо замінити несправний гаджет або один з його елементів на новий в наступних випадках:

  1. У програмному забезпеченні IQOS / lil SOLID стався збій, який не вийшло усунути перезавантаженням
  2. Тримач або зарядний пристрій IQOS перестали вібрувати
  3. IQOS / lil SOLID не заряджається
  4. Індикатори на тримачі або зарядному пристрої почали блимати червоним або перестали світитися зовсім
  5. Батарея не тримає заряд або вийшла з ладу іншим чином
  6. Новий пристрій не вмикається відразу після покупки навіть після того, як ви його зарядили

Приклади негарантійних поломок IQOS / lil SOLID

На жаль, ми не зможемо замінити IQOS або lil SOLID на новий по гарантії, якщо:

  1. Пошкодження IQOS / lil SOLID відбулися в силу природного зносу пристрою
  2. На гаджеті з'явилися подряпини, вм'ятини, тріщини на пластиці або інші механічні пошкодження
  3. IQOS / lil SOLID був пошкоджений через неправильне використання, перепад напруги, контакт з рідиною або вогнем
  4. Несправність пов'язана з використанням несумісних продуктів: сигарет, інструментів для чищення, неоригінальних зарядок і т. д.
  5. Пошкодження або несправності викликані спробами розкрити, розібрати, перезібрати або іншим чином модифікувати IQOS / lil SOLID
Де проводиться гарантійна заміна IQOS та lil SOLID

Куди звертатися за гарантійною підтримкою IQOS і lil SOLID

Якщо з вашим IQOS або lil SOLID щось сталося, ви можете звернутися за допомогою в наш колл-центр за номером 4767 або самостійно провести діагностику пристрою і замовити безкоштовну заміну по гарантії в Viber-боті IQOS.

Також можна звернутися в фірмові магазини IQOS Space і деякі магазини наших партнерів (наприклад, мережі АЛЛО). У них також працюють сервісні центри для IQOS і lil SOLID.

Знайти найближчу сервісну точку можна на інтерактивній карті. Просто виберіть фільтр "Сервіс".

Гарантія на IQOS та lil SOLID

Чи обов'язково приїжджати особисто, щоб скористатися гарантією

Хороші новини – для того, щоб скористатися гарантійною заміною, вам не обов'язково спеціально їхати в IQOS Space.

Експрес Заміна IQOS / lil SOLID по гарантії кур'єром

Ви можете замовити експрес заміну девайса кур'єром через колл-центр (за номером 4767) або в Viber-боті IQOS. В такому випадку непрацюючий гаджет вам замінять максимально оперативно протягом лише трьох годин.

Наш співробітник може попросити у вас оригінали документів, що підтверджують повноліття. При заміні необхідно буде повернути пошкоджений пристрій або його комплектуючий кур’єру.

Скористатися заміною через експрес-доставку можна тільки 1 раз на місяць. Але якщо після закінчення цього часу з вашим гаджетом знову щось станеться, а гарантія на нього буде ще активна, скористатися експрес заміною можна буде знову.

Безкоштовна доставка працює в Києві, Дніпрі, Львові, Одесі, Харкові, Запоріжжі, Вінниці, Хмельницькому, Полтаві, Івано-Франківську, Маріуполі, Сумах, Рівному, Кривому Розі, Тернополі, Ужгороді, Кременчуці та Краматорську.

Гарантійна заміна через Нову Пошту

Гарантійна заміна IQOS та lil SOLID через Нову Пошту

Якщо у вашому місті немає IQOS Space і не працює наша експрес-доставка, то ми відправимо заміну Новою Поштою. Для цього потрібно звернутися в наш колл-центр (4767). Служба підтримки оформить заявку на заміну з доставкою через Нову пошту і розповість, як і куди вам вислати несправний пристрій.

Гарантійна заміна IQOS та lil документи

Які документи потрібні, щоб скористатися гарантією

Для того, щоб скористатися гарантією на IQOS або lil SOLID, вам не знадобляться ні оформлення пачки паперів, ні навіть гарантійний талон.

Якщо ви купили IQOS / lil SOLID на офіційному сайті, у фірмовому магазині IQOS Space, у будь-якому магазині Алло або через чат-бот IQOS в Viber, зможете скористатися гарантією, навіть якщо втратили чек.

Паперовий чек все-таки може знадобиться, якщо ви купували IQOS/lil в партнерських мережах: Сільпо, Socar, Wog, Окко або інших. Але навіть якщо ви його втратили, ми все одно спробуємо допомогти.

Всі місця, куди можна звернутися за сервісною підтримкою для IQOS або lil SOLID ви знайдете на інтерактивній карті по фільтру "Сервіс".

Гарантійна заміна IQOS та lil SOLID за кордоном

Як скористатися гарантією за кордоном

IQOS має гарантію міжнародного стандарту. Якщо свій девайс ви придбали за кордоном, а в Україні з ним щось сталося – нічого страшного. Гарантія буде діяти у всіх країнах, де офіційно є IQOS.

Це ж правило стосується і тих випадків, коли Айкос ви купили в Україні, але поїхали у відпустку або переїхали в іншу країну.

Для того, щоб скористатися міжнародною гарантією, потрібно мати аккаунт на сайті iqos.ua і зареєстрований IQOS в особистому кабінеті.

Для заміни несправного IQOS за кордоном, зателефонуйте в службу підтримки за міжнародним безкоштовним номером +80025592559.

Якщо в країні перебування встановлені обмеження на безкоштовні міжнародні номери, скористайтеся іншим номером: +41215478888. Дзвінки за цим номером будуть оплачуватися за тарифами вашого мобільного оператора.

На lil SOLID міжнародної гарантії немає. Оскільки Україна – одна з перших країн у світі, де з'явився lil SOLID, на нього не діє міжнародна гарантія. Це означає, що придбаний в Україні Ліл можна замінити по гарантії на новий тільки в Україні.

Гарантія на бу IQOS та lil SOLID

Чи діє гарантія на б/в або подарований Айкос

Якщо ви купили б/в Айкос "з рук" або свій пристрій віддав вам друг, на нього ще може діяти гарантія. Адже, можливо, 12 місяців з того моменту, як IQOS придбали або замінили по гарантії на новий, ще не пройшли.

З'ясувати, чи минула гарантія і чи залишилися бонусні заміни можна, перевіривши дату покупки в чеку. Гарантія діє рівно 1 рік від дня покупки.

Якщо ж чека немає, скористайтеся формою для перевірки гарантії або просто зателефонуйте в колл-центр і дізнайтеся про це у нашого оператора.

Радимо відразу зареєструвати девайс у вашому профілі. Якщо профілю ще немає, його можна швидко створити. Для цього введіть номер вашого телефону, потім – код підтвердження. І готово: профіль створений.

Тепер зайдіть в особистий кабінет і підв'яжіть пристрій до вашого профілю. Це теж досить просто.

У вашому профілі є розділ "Мої пристрої" – заходьте туди. Клікаємо на "Зареєструвати новий пристрій " і вводимо код IQOS – 14-ти символьний буквено-цифровий код, він знаходиться на наклейці збоку коробки комплекту, поруч з QR кодом.

Якщо коробка не збереглася, доведеться зареєструвати тримач і зарядний пристрій окремо. На кожному елементі гаджета є спеціальний код. У тримачі він знаходиться під ковпачком, в зарядному блоці – під знімною бічною панеллю. Вводите ці коди в поля для реєстрації, і готово. Вітаємо, ваш айкос зареєстрований!

Закінчилась гарантія на IQOS та lil SOLID

Що робити, якщо lil або IQOS зламався, а гарантія закінчилася

Якщо ваш Айкос або Ліл зламався, а гарантія на нього вже закінчилася, все ще є варіанти. Спочатку можна спробувати привести пристрій до тями самостійно.

Якщо пристрій так і не запрацював – не переживайте. Зверніться в службу підтримки, і ми спробуємо допомогти вам віддалено.

Are you over 18 years of age and are you a smoker or user of other nicotine products?
Confirm
We care. This website has information about smoke-free products, which are for adults who would otherwise continue to smoke or use other nicotine products in Ukraine. PMI’s smoke-free products are not an alternative to quitting and are not designed as cessation aids.
You must be 18 or over to access materials on this site