FORGOT PASSWORD?


Continue with login
FORGOT PASSWORD?

We sent an sms-code to phone [phone]


Continue with login
OR

ГАРАНТІЯ НА IQOS: СКІЛЬКИ ДІЄ, ЯКІ ВИПАДКИ ПОКРИВАЄ, ЯК ЗРОБИТИ ЗАМІНУ АБО РЕМОНТ IQOS

IQOS – це електроніка. Як і будь-яка електроніка він може вийти з ладу. Причини поломки бувають різні – перегрівся або переохолодився, дефект виробництва, збій програмного забезпечення, пошкодження леза при неправильному використанні. Що б не сталося, не страшно – на кожен IQOS діє міжнародна гарантія.

Відповідаємо на найважливіші питання про те, як працює гарантія на IQOS.

Що дає гарантія IQOS і як нею скористатися
Скільки діє гарантія на IQOS
Чи можна зробити ремонт айкос по гарантії
Які поломки IQOS вважаються гарантійним випадком
Що робити з негарантійними поломками IQOS
Де знаходяться сервісні центри IQOS, де зробити заміну по гарантії
Як скористатись гарантією на IQOS в іншій країні
Які документи потрібні, щоб використати гарантію
Як дізнатись чи діє ще гарантія
Що робити, якщо термін дії гарантії вже минув

Що дає гарантія IQOS і як нею скористатися

Гарантія на IQOS дозволяє безкоштовно зробити заміну несправного пристрою на новий протягом 12 місяців з моменту покупки. Гарантія є міжнародною. Це означає, що ви можете замінити IQOS на новий в будь-якій країні, де є офіційні магазини бренду, незалежно від того, де купили його.



Скільки діє гарантія на IQOS

Гарантія IQOS діє 12 місяців з моменту покупки. Якщо ви вже робили заміну несправного IQOS на новий, то термін дії гарантії буде відраховуватися заново з моменту заміни.

Важливо: у IQOS моделей 2.4 Plus, 3 і 3 DUO на кожну комплектуючу (тримач і зарядний пристрій) діє окрема гарантія. Так що, якщо ви робили гарантійну заміну однієї зі складових, то дата закінчення гарантії у тримача і зарядного пристрою буде різна (у одного 12 місяців з моменту покупки, у іншого – 12 місяців з дати заміни).



Чи можна зробити ремонт айкос по гарантії

Ні. Ми не робимо ремонт айкос, але в нас є ідея трохи краще – ми просто замінимо ваш несправний пристрій на новий безкоштовно по гарантії. Чому в сервісних центрах IQOS (в фірмових магазинах і магазинах Алло) немає ремонту? Тому що навіть після найякіснішого ремонту електроніка все одно не буде працювати так само, як вона працювала в заводській збірці. З цієї ж причини ми не рекомендуємо робити ремонт Айкос самостійно, в майстернях або ремонтних сервісах. Більш того, наявність будь-яких ознак самостійного ремонту і порушення цілісності пристрою анулює гарантію.



Які поломки IQOS вважаються гарантійним випадком

Гарантія IQOS покриває всі несправності, пов'язані c виробничими дефектами. Це можуть бути збої програмного забезпечення, відсутність вібрації, випадки, коли IQOS не заряджається, індикатори блимають червоним або не світяться зовсім.

Поломки, які відбулися через неправильне використання пристрою, не покриваються гарантією. Наприклад, поломка нагрівального леза, пошкодження через спроби розібрати пристрій, в результаті падіння або попадання води.



Що робити з негарантійними поломками IQOS

Розуміємо, дуже прикро впустити і зламати новенький IQOS. Згодні, так жити не можна. Тому IQOS дає своїм користувачам одну бонусну заміну несправного пристрою на новий навіть в негарантійних випадках. Це здається незвичайним? Так, так і є, нічого схожого в інших виробників електроніки немає.

Ми робимо негарантійні заміни в рамках програми Care Plus. Якщо ви зареєстровані на iqos.ua, ви автоматично є її учасником. Якщо ви не зареєстровані на сайті, зареєструйтесь і зареєструйте свій IQOS за серійним номером. Ось тут можна переглянути інструкцію як зареєструвати IQOS.



Де знаходяться сервісні центри IQOS, де зробити заміну по гарантії

Фірмові магазини IQOS Space. В Україні вже 40 фірмових магазинів IQOS в 23 містах. У кожному з них можна отримати сервісну підтримку: тут проведуть діагностику несправного IQOS, зроблять професійну чистку пристрою, спробують усунути несправності або замінять на новий по гарантії.

Viber-бот з безкоштовною доставкою. Заходьте в чат-бот IQOS в Viber. У розділі «Діагностика» вибираєте потрібний пристрій, проводите онлайн-діагностику і, якщо це не допомогло, оформлюєте замовлення на заміну по гарантії. Новий IQOS привезуть безкоштовно в той же день (або на наступний, якщо замовлення зроблено ввечері).

Служба підтримки за номером 4767. Служба підтримки проведе діагностику IQOS в телефонному режимі, перевірить гарантію і оформить заміну IQOS з безкоштовною доставкою кур'єром або Новою Поштою.

Магазини АЛЛО. Багато магазинів партнерської мережі Алло теж працюють як точки сервісу, де можна замінити несправний IQOS по гарантії.



Повний список магазинів, в яких можна зробити заміну несправного IQOS по гарантії – на карті за фільтром «Сервіс».

Як скористатись гарантією на IQOS в іншій країні

IQOS має гарантію міжнародного стандарту. Що це означає?

Якщо ви у відпустці, відрядженні або переїхали в іншу країну, а з вашим IQOS, купленим в Україні, щось трапилося – не біда. Ваша гарантія буде діяти в усіх країнах, де офіційно є IQOS.

Для того, щоб скористатися міжнародною гарантією, потрібно мати акаунт на сайті iqos.ua і зареєстрований IQOS в особистому кабінеті.

Щоб зробити заміну несправного IQOS в іншій країні, зателефонуйте в службу підтримки за міжнародним безкоштовним номером +80025592559.

Якщо країна перебування або оператор встановлюють обмеження на безкоштовні міжнародні номери, скористайтеся іншим номером: +41215478888. Дзвінки за цим номером будуть оплачуватися за тарифами вашого мобільного оператора.



Які документи потрібні, щоб використати гарантію

Традиційно найважливішими документами для отримання гарантії є чек про покупку і гарантійний талон. Але тільки не у IQOS. Це занадто old school і складно. Потрібно простіше.

Можна без гарантійного талона. Ми перестали видавати гарантійні талони і перевели їх в сучасну діджиталізовану форму. Відразу після покупки IQOS ви отримаєте повідомлення в Viber зі штрих-кодом. Це і є електронна гарантія. Якщо ви звернетеся в фірмовий магазин IQOS за сервісом, співробітник просто відсканує штрих-код і заощадить ваш час. Якщо повідомлення зі штрих-кодом загубилося – не проблема, можна і без нього. Просто знадобиться кілька додаткових хвилин, щоб ввести серійний номер пристрою і ваш номер телефону.

Можна без чека. Якщо ви купили IQOS на офіційному сайті, в фірмовому магазині IQOS Space або в чат-боті IQOS в Viber, зможете скористатися гарантією, навіть якщо втратили чек. Дата покупки пристрою зберігається в нашій базі даних, так що впораємося і без чека.

Чек, що підтверджує покупку, все-таки знадобиться, якщо ви купували IQOS в партнерських мережах – Сільпо, Алло, Socar, Wog, Окко і т.д.



Як дізнатись чи діє ще гарантія

Перевірити гарантію IQOS можна на сайті iqos.ua. Введіть свій номер телефону в порожнє поле. Протягом хвилини ви отримаєте повідомлення в Viber з інформацією про активні гарантії на пристрої, зареєстровані в вашому профілі.

Що робити, якщо термін дії гарантії вже минув

Якщо 12 місяців з моменту покупки вже пройшли, то гарантія на IQOS більше недійсна. Що робити, якщо Айкос зламався після закінчення гарантійного терміну? Скористайтеся програмою «Онови свій IQOS». Вона дозволяє оновити свій старий IQOS (навіть неробочий) до нового за спеціальною ціною. Якщо у вас IQOS 2.4 Plus або IQOS 3, вони старше 3 місяців і куплені в Україні, ви можете оновитися до нового IQOS 3 DUO за спеціальною ціною – 1599 грн. Звичайна ціна IQOS 3 DUO – 1999 грн. Бонус: старий IQOS здавати не потрібно, він залишається у вас. Можете використовувати як запасний або віддати другу. Умови програми «Онови свій IQOS».



Ще більше інформації про те, як працює гарантія на IQOS.

Are you over 18 years of age and are you a smoker or user of other nicotine products?
Confirm
We care. This website has information about smoke-free products, which are for adults who would otherwise continue to smoke or use other nicotine products in Ukraine. PMI’s smoke-free products are not an alternative to quitting and are not designed as cessation aids.
You must be 18 or over to access materials on this site